تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قرعه‌کشی زنده برندگان مسابقه زومیت و سامسونگ، یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۵

برای تماشای مراسم زنده‌ی قرعه‌کشی سه گوشی سامسونگ گلکسی نوت ۸، یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۵، از طریق همین مقاله همراه زومیت باشید.

اگر طی ماه گذشته زومیت را دنبال کرده باشید، قطعا در جریان مسابقه‌ی مشترک زومیت و سامسونگ بوده‌اید. در این رقابت روزانه یک سوال با موضوعی متنوع پرسیده شد و کاربران در صورت پاسخ صحیح به آن‌ها، امتیاز مربوطه را کسب می‌کردند. البته امکان دریافت راهنمایی نیز در دسترس بود. همچنین هر یک از کاربران با دعوت دوستان خود به شرکت در مسابقه، از امتیاز تشویقی دیگری نیز بهره می‌بردند.

در طول ۳۰ روز مسابقه‌ی زومیت و سامسونگ، ۱۶۰٬۵۷۲ نفر در این رقابت شرکت کردند که با توجه به وعده‌ی پیشین زومیت، قرعه‌کشی بین تمامی شرکت‌کنندگان صورت خواهد گرفت. البته کاربرانی که با دعوت دوستان خود یا تعداد پاسخ صحیح بیشتر امتیاز بالاتری نیز کسب‌ کردند، قطعا در قرعه‌کشی از شانس بیشتری برخوردار خواهند بود. هم‌چنین با تمامی برندگان در طول برنامه تماس گرفته خواهد شد تا خبر برنده شدن گلکسی نوت ۸ در کنار گفت‌و‌گویی خودمانی، به آن‌ها داده شود. 

قرعه‌کشی سه گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی نوت ۸ روز یکشنبه ۱۹ آذر ماه راس ساعت ۱۵، از طریق اینستاگرام زومیت ، کانال رسمی زومیت در آپارات و همچنین این مقاله پخش خواهد شد. پس اگر در مسابقه‌ی زومیت و سامسونگ شرکت کرده‌اید، در تاریخ مذکور با ما همراه باشید تا شاید شما یکی از برندگان پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ باشید. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قرعه‌کشی زنده برندگان مسابقه زومیت و سامسونگ، یکشنبه ۱۹ آذر ساعت ۱۵»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..