تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاینکس: قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد

یوپ هاینکس، سرمربی بایرن مونیخ، معتقد است قهرمانی در نیم فصل، اهمیت چندانی ندارد.

به گزارش شما نیوز ، بایرن مونیخ امشب موفق شد با تک گل آرتورو ویدال، اینتراخت فرانکفورت را شکست بدهد و در فاصله دو بازی تا پایان نیم فصل اول، قهرمانی اش در این نیم فصل را قطعی کند اما هاینکس معتقد است که این موضوع اهمیت زیادی ندارد.

 

او به اسکای گفت:" فکر می کنم قهرمانی پاییزه چندان مهم نیست. آنچه اهمیت دارد این است که ما پیروز شدیم و توانستیم فاصله مان در صدر را افزایش بدهیم. این دیدار سخت مقابل یک حریف سخت بود. اما دیدن جدول ما را خوشحال می کند."

 

 

 

 

نیکو کوواچ، سرمربی فرانکفورت هم از اینکه تیمش علی رغم ارائه یک بازی خوب، نتوانست حتی یک امتیاز از این دیدار کسب کند، ابراز ناراحتی کرد.

 

او گفت:" تیم من بازی خیلی خوبی ارائه داد. ما از دقیقه اول تا پایان بازی، هر کاری می توانستیم انجام دادیم. ما شایسته نتیجه بهتری از شکست بودیم.

 

نشان دادیم که می توانیم با تیم های بزرگ رقابت کنیم. به همین دلیل نگاه مان به آینده است. تنها تفاوت دو تیم این بود که بایرن از تنها فرصتش استفاده کرد. ما هرگز تسلیم نمی شویم و به همین دلیل، خوش بین هستم. ما به سخت کوشی مان ادامه می دهیم و امیدواریم که در آینده خوش شانس تر باشیم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاینکس: قهرمانی نیم فصل اهمیتی ندارد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..