تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟

امن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این رتبه بندی توسط کارشناسان Institute for Highway Safety انجام شده است که بر این اساس خودروی بی ام و مدال طلای امنیت را دریافت کرده است زیرا در زمان بروز تصادف علاوه بر سرنشینان، سلامتی جان کودکان را در خودرو تضمین می کند.


خودروی جنسیس جی ۸۰ به دلیل بهره مندی از سیستم هشدار برخورد شدید هر جسمی با بدنه و حفظ سلامتی سرنشینان جایگاه دوم را به دست آورده و تویوتا کمری به لطف بهره مندی از سیستم جدید Safety Sense سومین خودروی امن جهان لقب گرفته است.


همچنین خودروهای مرسدس بنز کلاس جی ال سی، مرسدس بنز کلاس ای، سوبارو امپرزا، سوبارو اوت بک، کیا سئول، کیا سراتو و هیوندای سانتافه اسپورت به ترتیب مکان های بعدی 10 خودروی امن جهان را به خود اختصاص داده اند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کدام خودروها امن هستند؟



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امن‌ترین خودروهای جهان کدامند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..