تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اعلام آمادگی حشدالشعبی برای جنگ با رژیم اشغالگر قدس +فیلم

حضور الحشدالشعبی در جنوب لبنان برای جنگیدن با اسراییل+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ الحشدالشعبی یا همان بسیج مردمی عراق که با هدف مبارزه علیه داعش تشکیل شد، با حضور در جنوب لبنان برای جنگ مقابل رژیم اشغالگر قدس اعلام آمادگی کرد.

گفتنی است؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همان طور که  وعده داده بود که سفارت آمریکا را از تل آویو به بیت المقدس انتقال خواهد داد، در مسیر عملیاتی آن گام برداشت، تا آرزوی چند ساله صهیونیست‌ها مبنی بر عملی کردن نقشه نهایی و تسلط بر قدس شریف محقق شود. با عملی شدن این وعده و تاسیس یک سفارت‌خانه در بیت المقدس، این منطقه به طور سیاسی به اشغال صهیونیست‌ها درمی‌آید و از این پس مسلمانان فلسطین شرایط سخت تری را متحمل خواهند شد.

همین اتفاق باعث شکل‌گیری انتفاضه چهارم و اتحاد مسلمانان برای نابودی رژیم صهیونیستی شده است.

در ادامه فیلمی از حضور فرماندهان حشد الشعبی را می بینید که با حضور در جنوب لبنان، آمادگی خود را برای جنگ با این رژیم جعلی اعلام کردند.

 

انتهای پیام/

آمادگی بسیج مردمی عراق برای جنگیدن با رژیم صهیونیستی



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اعلام آمادگی حشدالشعبی برای جنگ با رژیم اشغالگر قدس +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..