تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بررسی قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام + تصاویر

قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرامبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام دیروز منتشر شد تا طبق به روز رسانی های گذشته، شاهد افزوده شدن امکانات جدید برای این پیام رسان پرطرفدار باشیم. در ادامه، به بررسی تغییرات جدید تلگرام می پردازیم تا بیشتر با ویژگی های جدید نسخه 4.6 آشنا شوید:

یکی از ویژگی های جدید؛ تنظیمات تفکیک شده جدید برای دانلود خودکار فایل ها و ذخیره تصاویرمی باشد، به طور مثال می توانید در بخش دانلود مدیاها برای بعضی مخاطبین گزینه را روی هر دو اینترنت دیتا و وای فای گذاشته و دانلود خودکار در گروه ها را محدود به دیتا کنید یا ... .

در گذشته در تلگرام اگر می خواستید به یک پیام جواب دهید، باید ابتدا روی آن کلیک می کردید و سپس گزینه Reply یا پاسخ را انتخاب می‌کردید ولی حالا برای پاسخ دادن کافیست هر پیامی که می خواهید را به سمت چپ صفحه بکشید.

قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام

ويجت HTML تعبيه شده براى مطالب كانال‌ها و گروه‌های عمومی (قابل دسترسی هنگام مشاهده لينک هاى t.me مرتبط به پيام‌ها در مرورگر‌هاى وب) نیز از امکانات جدید این پیام رسان است. با اضافه شدن این ویژگی کاربران اینترنت این امکان را پیدا می کنند که مطالب کانال‌های عمومی را در جستجوگرها مشاهده و بدون ورود به حساب تلگرام خود در مرورگر اینترنت مطالب را مشاهده کنند.

قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام

 از این پس پیش‌نمایش لینک های اینستاگرام و توییت های حاوی چند تصویر هم به صورت آلبوم تصویری نمایش داده می شود. امکان پشتیبانی از آلبوم‌های تصویری به گفتگوهای محرمانه نیز افزوده شده است.

قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام

ویژگی دیگری که در این نسخه اعمال شده است، افزودن پشتیبانی کامل از پروتکل MTProto 2.0 می باشد.
امکانی نیز اضافه شده تا قابلیت نظیر به نظیر فقط در تماس های با مخاطبین استفاده شود ( تنظیمات حریم‌خصوصی و امنیت).

انتهای پیام/

آشنایی با امکانات جدید نسخه 4.6 تلگرام



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بررسی قابلیت های نسخه 4.6 پیام رسان تلگرام + تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..