تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نورمحمدی: نقطه عطف ما تساوی برابر سپاهان بود

۶۴۳۳۶۸

۴۴۶  بازدید

حامد نورمحمدی مدافع پارس جنوبی جم می گوید که کسب رتبه در پایان نیم فصل ملاک نیست و آنها باید در پایان فصل جایگاه خوبی داشته باشند.

ورزش سه: حامد نورمحمدی مدافع تیم پارس جنوبی جم در مورد جمع بندی خود از نیم فصلی که این تیم در رقابت های لیگ برتر داشت،گفت: در ابتدا چشم انداز ما حفظ تیم در لیگ برتر بود، اما با توجه به بازی های ابتدایی فصل این پتانسیل را دیدیم که می توانیم با تیم های مدعی لیگ رقابت کنیم. شاید اول همه فکر می کردند که نتایج ما شانسی بوده، اما رفته رفته به خودباوری رسیدیم و اعتماد به نفس بیشتری پیدا کردیم. البته الان مهم نیست و رتبه ای که در انتهای فصل به دست می آوریم مهم است. امیدوارم تیم ما همین روند را در نیم فصل دوم هم داشته باشد.

نورمحمدی در پاسخ به اینکه کدام مسابقه نیم فصل در خاطر او مانده و باعث شده بفهمد پارس جنوبی می تواند مدعی باشد، ادامه داد: فکر می کنم مقابل گسترش فولاد و پیکان خیلی خوب شروع کرده بودیم، اما برابر سپاهان عملکرد بسیار درخشانی داشتیم و از این تیم که در آن زمان هنوز به این شکل وارد بحران نشده بود مساوی گرفتیم. از آن بازی به بعد فهمیدیم می توانیم با تیم های بزرگ رقابت کنیم و فکر می کنم آن بازی نقطه عطفی برای تیم ما بود.

مدافع شماره 3 پارس جنوبی جم در مورد دلیل افت این تیم در هفته های پایانی افزود: بازی با فولاد ما یک نیمه خیلی بد داشتیم؛ نیمه دوم اما موقعیت های زیادی داشتیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. در مقابل پرسپولیس هم مستعد باخت نبودیم و روی یک غافلگیری بازی را در دقیقه 94 واگذار کردیم و فکر می کنم می توانستیم ببریم. فکر می کنم این شکست تا حدودی روی روحیه ما تاثیر داشت و برابر نفت با ترس وارد زمین شدیم، اما در مجموع تساوی در تهران آن هم در زمین نامناسب تختی بد نبود. در مقابل مشکی پوشان باید می بردیم و چون در نیمه اول چند موقعیت را از دست دادیم، تحت فشار قرار گرفته بودیم ولی خدا را شکر پنالتی دقایق آخر برای ما تکرار شد تا سه امتیاز را بگیریم.

نورمحمدی در مورد مشکلات مالی این تیم و اینکه چه میزان از قراردادهای خود را دریافت کرده اند، بیان کرد: ما اول فصل 30 درصد گرفتیم، اما وقتی تیمی اینطور نتیجه می گیرد یک سری توقعات ایجاد می شود. البته به غیر از مایکل (اومانیا) همه بازیکنان دریافتی داشته اند، اما امیدوارم مسئولان استان هم به فکر باشند، چون ادامه مشکلات مالی می تواند باعث به هم خوردن انسجام تیم شود و در نتایج تاثیر بگذارد. می دانم که آقای رضائیان تلاش زیادی در این مورد می کنند و امیدوارم شرایط طوری شود که با پیگیری مسئولان مشکلات حل شود و شاهد ادامه خوشحالی مردم باشیم، چون هیچ چیزی مثل فوتبال نمی تواند این طور مردم را خوشحال کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نورمحمدی: نقطه عطف ما تساوی برابر سپاهان بود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..