تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جلیلی: اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را بازیابد

جلیلی: اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را بازیابدبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سعید جلیلی نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی و مسئول تیم سابق مذاکره کننده هسته‌ای، با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود به اقدام اخیر آمریکا در رابطه با انتقال سفارت خود به قدس، واکنش نشان داد.

جلیلی در اینستاگرام نوشت:

"با اقدام خصمانه رژیم امریکا اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را باز یابد، مبارزه برای آزادی فلسطین اولویت نخست جهان اسلام قرار گیرد و خط سازش برای همیشه ابطال شود."

گفتنی است؛ چند روز قبل دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در نطقی قدس اشغالی را به عنوان پایتخت رژیم جعلی صهیونیستی به رسمیت شناخت و از انتقال سفارت آمریکا به قدس  خبر داد.

 جلیلی: اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را بازیابد

انتهای پیام /

تأکید جلیلی بر بازیابی وحدت مسلمین و اولویت قرار دادن مسئله فلسطین



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جلیلی: اکنون فرصتی است تا امت اسلام وحدت خود را بازیابد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..