تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آغاز ثبت‌نام نهمین المپیاد دانش آموزی نانو

۶۴۳۳۳۳

۹۲  بازدید

ثبت ‌نام نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که به همت ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، از امروز آغاز شد.

خبرگزاری ایسنا: ثبت ‌نام نهمین المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو که به همت ستاد توسعه فناوری نانوی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری برگزار می‌شود، از امروز آغاز شد.

متقاضیان حضور در نهمین المپیاد نانو که به همت ستاد توسعه فناوری نانو برگزار می‌شود، می‌توانند از امروز شنبه ۱۸ آذرماه با مراجعه به سایت باشگاه نانو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. ثبت نام در المپیاد نانو، به دو روش انفرادی و گروهی (از طریق نهادهای ترویجی) تا 15 بهمن 96 انجام می‌شود.

المپیاد دانش‌آموزی علوم و فناوری نانو در سه مرحله برگزار می‌شود؛ مرحله اول، در تاریخ ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷ به‌صورت هم‌زمان در سراسر کشور و در قالب یک آزمون کتبی با سوالات تستی انجام خواهد شد.

مرحله دوم، در قالب یک آزمون کتبی متمرکز در تهران و با حضور ۳۰۰ نفر برگزیده مرحله اول، در تیرماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. مرحله سوم نیز با حضور ۳۰ نفر برگزیده کشور به صورت یک اردوی علمی، آموزشی و رقابتی در دهه اول شهریور ماه ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.

بخش‌های اصلی این اردوی علمی شامل "انجام آزمایش کاربردی فناوری نانو به همراه انجام تست‌های علمی"، "برگزاری کارگاه‌های عملی سنتز و کاربرد نانومواد در آزمایشگاه"، "برگزاری دوره شبیه‌سازی در فناوری نانو، "برگزاری بازدیدهای تخصصی و عمومی از مراکز تحقیقاتی و شرکت‌های دانش‌بنیان نانو"، "آموزش‌های شیوه ارائه، گزارش کار و مقاله‌نویسی علمی" و "برگزاری آزمون کتبی و شفاهی نهایی" است.

برگزیدگان المپیاد نانو از دوره ششم تا هشتم، مورد حمایت بنیاد نخبگان قرار گرفته‌اند. همچنین برگزیدگان ادوار مختلف المپیاد نانو می‌توانند در کانون برگزیدگان باشگاه نانو فعالیت کنند. این کانون با هدف ارتقای برگزیدگان تا محقق و فناور برتر شدن در سطح کشور پشتیبان اعضا خواهد بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آغاز ثبت‌نام نهمین المپیاد دانش آموزی نانو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..