تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آذری:استقلال و تراکتور باید میزبان عربستانی‌ها باشند

مدیرعامل ذوب آهن اصفهان می گوید که هر تصمیمی اتخاذ شود هر چهار باشگاه از آن تبعیت می کنند.

به گزارش شما نیوز ، سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن بعد از جلسه در فدراسیون در جمع خبرنگاران گفت: صحبت هایی که دبیرکل AFC مطرح کرده برداشت شخصی بوده است زیرا نکته ای که در جلسه فدراسیون فوتبال آسیا مطرح شد، این بود که بازی ها باید به صورت رفت و برگشت انجام شود.

مدیرعامل ذوب آهن در ادامه درباره وضعیت این تیم در نقل و انتقالات تصریح کرد: این موضوع به نحوه نقل و انتقالات باز می گردد. من بیانیه روابط عمومی را نخواندم و برای رفع برخی ابهامات انجام شده است. ما و تراکتورسازی می خواهیم در لیگ قهرمانان شرکت کنیم و هر دو تیم باید رعایت کنیم. ما باید در پلی آف شرکت کنیم و وضعیت ما حساس تر است زیرا ممکن است یک سهمیه ایران از دست برود.


او ادامه داد: بازیکنان ما فرصت داشتند که یک تیر 97 به خدمت بروند و نمی دانم چه عاملی باعث شده زودتر بروند. هر کسی باید به خدمت برود و خود من هم به خدمت رفتم اما استفاده از برخی اصطلاحات خوب نیست. ما همه برای این کشور هستیم و به خدمت اعتقاد داریم اما نباید خدمت را مستمسکی برای خالی کردن بعضی تیم ها دانست.


آذری در ادامه درباره نتایج جلسه برگزار شده در فدراسیون و جلسه هفته آینده، عنوان کرد: هفته آینده جلسه برگزار می شود. جلسه خوشحال کننده ای داشتیم. هر چند ذوب آهن با نماینده عربستان دیدار نمی کند اما هر تصمیمی گرفته شود، مواضع هر 4 باشگاه است و همه یک تصمیم جامع خواهیم داشت تا هواداران پرشور استقلال و تراکتور در کشور خود میزبانی کنند.

او در پایان سوالی درباره وضعیت آینده کادرفنی این تیم را بی جواب گذاشت.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آذری:استقلال و تراکتور باید میزبان عربستانی‌ها باشند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..