تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص ارز مبادله‌ای برای تخمه‌های وارداتی قطع شده است

نماینده مردم خوی در مجلس شورای اسلامی گفت : تخصیص ارز مبادله‌ای برای تخمه‌های وارداتی قطع شده است.

به گزارش شما نیوز ،تقی کبیری در جمع کسبه و تجار میدان خشکبار خوی اظهار کرد: در حال حاضر تعرفه گمرکی تخمه کدو به ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است که این افزایش تعرفه از واردات تخمه‌های آجیلی جلوگیری می‌کند.

وی افزود: در همین راستا چندین تن تخمه کدو در یکی از گمرکات کشور توقیف شده است.

وی بابیان این‌که «قبلا به علت هم ردیف بودن تخمه در ردیف دانه‌های روغنی و وجود ارز مبادله‌ای امکان توقیف تخمه‌های وارداتی وجود نداشت» تصریح کرد: برای انجام این کار مهم و حمایت از تولید داخلی ۱۵ ماه دوندگی و پیگیری کردم تا این تعرفه در هیات وزیران تصویب شود.

این نماینده مجلس افزود : در بیش از ۱۶ مرحله برای افزایش تعرفه تخمه‌های وارداتی اقدامات در خور توجهی شده انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص ارز مبادله‌ای برای تخمه‌های وارداتی قطع شده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..