تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در عتبات دانشگاهیان

امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در عتبات دانشگاهیانمحمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان درگفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از آغاز ثبت نام دانشگاهیان جهت اعزام به عتبات عاليات(نجف،کربلا،کاظمین و سامرا) خبر داد و گفت: ثبت‌نام از دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از25آذرماه در سایت لبیک آغاز می شود.

وی ادامه داد:ثبت نام در 5 گروه دانشگاهیان سراسر کشور شامل اساتید، دانشجویان متاهل، دانشجویان دختر،پسران دانشجو و کارمندان دانشگاه ها انجام خواهد شد .

معاون اجرایی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: تمام دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان دانشگاه‌های زیر مجموعه وزارت علوم؛،دانشگاه آزاد اسلامی وزارت بهداشت، علمی –کاربردی،غیرانتفاعی و پیام نور می توانند در عتبات دانشگاهیان ثبت نام کنند و شرط اصلی اشتغال به تحصیل در ترم جاری خواهد بود.

زارع اظهار کرد: تاریخ و نوع اعزام به طور زمینی یا هوایی و قیمت نهایی از سوی سازمان حج و زیارت اعلام خواهد شد که متعاقبا به اطلاع زائران خواهد رسید.

وی تصریح کرد:اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در ماه‌های بهمن، اسفند، فروردین و اردیبهشت انجام خواهد شد و در این مدت زائرین دانشگاهی از سراسر کشور به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

معاون اجرایی ستاد عمره وعتبات دانشگاهیان یادآورشد:دانشگاهیان می‌توانند از 25 آذر ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانیwww.labbayk.ir نسبت به ثبت نام عتبات اقدام کنید.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکان ثبت‌نام برای تمامی دانشگاهیان سراسر کشور در عتبات دانشگاهیان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..