تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی منصوب شد

سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب شدبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حمیدرضا طیبی رئیس جهاددانشگاهی طی حکمی  عبدالحسین شاهوردی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه رویان منصوب کرد.

در متن این حکم آمده است:

"احتراماً، ضمن عرض تبریک به مناسبت میلاد حضرت رسول اكرم(ص) و ولادت امام جعفر صادق(ع) و نظر به تعهد، سوابق و تجربه ارزنده شما در جهاددانشگاهی، جنابعالی را به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم سلولی جهاددانشگاهی (رویان)منصوب می‌نمایم.

با توجه به نقش پژوهشگاه رویان به مثابه ظرفیتی بزرگ و مهم در انجام فعالیت‌های علمی و فناورانه در سطح ملی و بین‌المللی و الگوسازی های موفق در راستای تحقق آرمان های بلند انقلاب اسلامی، انتظار می‌رود در تعاملی سازنده و مبتكرانه با همكاران، مسئولین، صاحب نظران و نخبگان كشور، ضمن ظرفیت‌‌سازی های نوین، موجبات بهره‌گیری هر چه بیشتر از فرصت‌های موجود در تداوم و توسعه افتخارآفرینی های رویان را فراهم آورید.

رجاء واثق دارد در سایه لطف الهی و تلاش جهادگرانه شما، جایگاه بلند پژوهشگاه رویان رفیع‌تر گشته و نام آن مركز فاخر علم و پژوهش و خدمتگزاری هر چه تابناک تر خواهد درخشید.

مزید توفیقات شما را از درگاه الهی مسئلت دارد.

براساس این گزارش؛  شاهوردی هم اکنون عضو هیئت امنای جهاد دانشگاهی است و در کارنامه کاری این متخصص جنین شناسی، سال ها عهده دار بودن مسئولیت معاونت پژوهشی و آموزشی رویان و فعالیت در این حوزه از بدو شکل گیری و تاسیس پژوهشگاه به چشم می خورد.

همچنین، طیبی در نامه ای جداگانه از تلاش ها و خدمات حمید گورابی در زمان تصدی مسئولیت ریاست پژوهشگاه رویان تقدیر و تشکر کرد.

گفتنی است؛ پژوهشگاه رویان جهاددانشگاهی هشتم خرداد ماه سال 1370 به عنوان مرکز جراحی محدود با هدف ارائه خدمات درمانی به زوج‏ های نابارور و پژوهش و آموزش در زمینه علوم باروری و ناباروری توسط زنده یاد سعید كاظمی آشتیانی و گروهی از پژوهشگران و همکارانش در جهاددانشگاهی علوم پزشکی ایران تاسیس شد.

این پژوهشگاه در سال‏ های 1377 و 1387 به ترتیب مجوز مراکز تحقیقات علوم سلولی و مرکز تحقیقات پزشکی تولید مثل را از شورای گسترش دانشگاه ‏های علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی دریافت کرد و آبان ماه 1388 شورای گسترش آموزش عالی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با ارتقای آن از پژوهشکده به پژوهشگاه رویان موافقت کرد.

انتهای پیام/

شاهوردی سرپرست پژوهشگاه رویان شد



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرپرست پژوهشگاه رویان جهاد دانشگاهی منصوب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..