تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در جشنواره «سینما حقیقت»

رونمایی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در جشنواره «سینما حقیقت»به گزارش  حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از مشاور رسانه‌ای فیلم، مستند «زنانی با گوشواره‌های باروتی» جدیدترین اثر رضا فرهمند در یازدهمین جشنواره بین‌المللی «سینما حقیقت» به نمایش در می‌آید.

در این مستند که پیش از این با نام «خوشحال بودم که نمیتوانستم متنفر باشم» کار خود را آغاز کرده بود و سپس به «زنانی با گوشواره‌های باروتی» تغییر نام داد، با «نور» ژورنالیست جنگ همراه می‌شویم. او با همه مخاطره‌ها و فشارهای اجتماعی كه برای حضورش در جنگ با داعش وجود دارد مصرانه مبارزه می‌كند، پابه پای رزمنده‌ها پيش می‌رود و گزارش می‌گيرد. او به كمپ پناهجويی بيوه‌ها و كودكان داعشی می‌رود تا روايت‌های پوشيده و احساسات كشته شده آنها را به تصوير بکشد، اما روايت زنانگی نور از جنگ همين‌جا به پايان نمی‌رسد.

رویکرد این مستند پرداختن به زنان و کودکانی است که در جنگ با داعش بودند. از این‌رو، برای اولین بار تصاویری از این زنان در یک اثر نشان داده می‌شود که تا به‌حال در هیچ فیلم مستند یا رسانه‌ای نمایش داده نشده است‌.

این فیلم که در سه بخش ملی، بین‌الملل و شهید آوینی، حضور دارد، روز یکشنبه ۱۹ آذر، ساعت ۱۸ در سالن شماره یک و روز پنجشنبه ۲۳ آذرماه از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه در سالن شماره پنج، برای علاقه‌مندان اکران می‌شود.

تهیه کننده این فیلم مرتضی شعبانی و کارگردان آن رضا فرهمند است. رضا فرهمند تاکنون جوایزی مانند منتخب بهترین فیلم نیمه بلند در جشنواره حقیقت برای فیلم «پرسوک»، منتخب بهترین فیلم مستند از جشنواره سینما حقیقت برای فیلم «اتاق صعود»، سیمرغ بلورین بهترین فیلم نیمه بلند از بیست و هشتمین دوره جشنواره فیلم فجر برای فیلم "اتاق صعود"، برنده جایزه بهترین فیلم از جشنواره سینه وست استرالیا برای ساخت فیلم «شیرزاد» و... را در کارنامه خود دارد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از «زنانی با گوشواره‌های باروتی» در جشنواره «سینما حقیقت»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..