تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرفِ دل، حرفِ حساب (145)

۶۴۳۳۲۴

۱۸۹  بازدید

یک جمله و سخن تاثیر گذار و شنیدنی لزومی ندارد که حتما توسط یک نویسنده، فیلسوف، دانشمند یا انسان مشهور و شناخته شده ای گفته شود، گاهی جملاتی ساده و خودمانی که گوینده و نویسنده ی آن ها در حریم کوچک و دوست داشتنی خود و اکانت توئیترش می‌نویسد و فرد مشهوری هم نیست، ولی جمله اش خیلی تاثیر گذار تر از هزاران جمله دیگر است.

برترین ها: هر آنچه که از جان و دل آید لاجرم بر دل نشیند؛ این سخن معروف از شیخ اجل مقصود را به سادگی و بدون نیاز به توضیح بیشتری بیان می‌کند. یک جمله و سخن تاثیر گذار و شنیدنی لزومی ندارد که حتما توسط یک نویسنده، فیلسوف، دانشمند یا انسان مشهور و شناخته شده ای گفته شود، گاهی جملاتی ساده و خودمانی که گوینده و نویسنده ی آن ها در حریم کوچک و دوست داشتنی خود و اکانت توئیترش می‌نویسد و فرد مشهوری هم نیست، ولی جمله اش خیلی تاثیر گذار تر از هزاران جمله ای است که هر روز و شب در شبکه های اجتماعی و سایت ها و مسنجر ها جلوی چشم خود می‌بینیم و سعی می‌کنیم از آنها بهره ببریم. این جمله ها و توئیت ها همگی حرف دل هستند، حرف دل کسانی که چون هم سطح افراد جامعه و غرق در آن هستند و نگاهی عمیق به آن دارند، خیلی ملموس تر و به تبع آن تاثیر گذار تر است.

این جملات کپی و فیک نیستند و نویسنده ی همه ی آن ها مشخص است. حالا یا با نام واقعی خودش یا با نام مستعاری که برای خود انتخاب کرده و با آن در شبکه های اجتماعی و بدون دغدغه ی دیده شدن قلم می‌زند. مجله اینترنتی برترین ها تلاش دارد در سری مطالب جدیدی که با تیتر «حرف دل، حرف حساب» خدمتتان ارائه می‌کند، گزیده ای از این جملات را برای شما انتخاب و تقدیمتان کند. شاید با این کار هم اثر پذیری این جملات فراتر از مخاطبان محدود آن ها بشود و همچنین شاید یک روزی، یک جایی، یکی از این جملات به درد یک نفر بخورد و حتی مسیر زندگی اش را تغییر بدهد. امیدواریم.

مثل همیشه منتظر نظرات، انتقادات و پیشنهادات سازنده شما عزیزان هستیم.

حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145)  حرفِ دل، حرفِ حساب (145) 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرفِ دل، حرفِ حساب (145)»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..