تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تعدیل نیرو ۱۲۰۰۰ نفری جنرال الکتریک با هدف افزایش سود سهامداران

شرکت جنرال الکتریک در راستای کاهش مشکلات مالی خود و پایین آوردن هزینه ها، ۱۲ هزار نفر از کارمندان این شرکت را در واحد برق قدرت، تعدیل می کند.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از خبرگزاری فرانسه، شرکت جنرال الکتریک آمریکا که این روزها درگیر مشکلات مالی است و ضعیف ترین عملکرد خود را در چندین سال اخیر به نمایش گذاشته، اعلام کرد که قصد دارد ۱۲ هزار نفر از کارمندان خود را تعدیل کند.

این تعدیل نیرو در واحد قدرت جنرال الکتریک انجام خواهد گرفت و شامل کارگران و کارمندان خواهد بود.

جنرال الکتریک در بیانیه ای اعلام کرد: اخراج این تعداد نیروی کار، در راستای کاهش هزینه های ساختاری ۳.۵ میلیارد دلاری این شرکت در سال ۲۰۱۷ و ۲۰۱۸ میلادی است.

«راسل استوکز»، مدیر عامل واحد قدرت جنرال الکتریک گفت: این تصمیم دردناکی بود؛ اما برای پاسخگویی به آشفتگی در بازار برق که حجم کارهای ما بویژه در بخش محصولات و خدمات کاهش چشمگیری پیدا کرده، ضروری است.

در بیانیه جنرال الکتریک آمده که تعدیل هزاران نیروی کار در اروپا، با هیچ هدف استراتژیکی به غیر از به حداکثر رساندن سود کوتاه مدت برای سهامداران نیست.  




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تعدیل نیرو ۱۲۰۰۰ نفری جنرال الکتریک با هدف افزایش سود سهامداران»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..