تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




3 بازیکن جدید در تمرینات تراکتورسازی

۶۴۳۳۰۲

۶۷۶  بازدید

تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز پس از تعطیلی کوتاه با مدت با حضور ۳ بازیکن جدید از سر گرفته شد.

خبرگزاری فارس: به نقل از سایت تراکتورسازی، شاگردان یحیی گل‌محمدی پس از ۲ روز استراحت از ساعت ۱۴:۳۰ امروز با حضور در کمپ اختصاصی باشگاه تمرینات خود را پیگیری کردند اما نکته قابل توجه در تمرین امروز حضور احسان پهلوان ، دانیال اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور بود که سرانجام رسما کار خودشان را با تراکتورسازی آغاز کردند.

بر این اساس با توجه به حضور امید عالیشاه مجموعا ۴ بازیکن جدید که در نیم فصل رسما تراکتوری خواهند شد در حال حاضر به تیم اضافه شده اند.

در ابتدای این تمرین مجتبی حسینی برنامه تمرینی تیم را به بازیکنان منتقل کرد و آن‌ها این تمرینات را در زمین مسابقه مرور کردند.

گفتنی است تمرینات تیم فوتبال تراکتورسازی ساعت ۱۰ صبح فردا با حضور در سالن بدن سازی پیگیری می‌شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «3 بازیکن جدید در تمرینات تراکتورسازی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..