تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اپل آهنگ‌یاب شازم را می‌خرد

به گزارش خبرآنلاین، کاربران به وسیله این برنامه قادرند با پخش قسمتی از موسیقی از طریق اسپیکر گوشی خود که مشخصات آن را نمی‌دانند، نام آهنگ و راه دانلود آن را به دست بیاورند.

شازم در تازه‌ترین حرکت خود با دستیار صوتی اپل(siri) به خوبی هماهنگ شده و کاربران آیفون با گفتن: ?Hey Siri, what's that song می‌توانند هویت موسیقی مورد نظر خود را بیابند.

البته با شازم می‌توان مشخصات شوی تلویزیونی در حال پخش را نیز کشف کرد که با سیری سازگار نیست.

تِک کرانچ در گزارشی نوشت اپل قصد دارد هفته آینده با پرداخت 400 میلیون دلار این معامله را رسانه‌ای کند. مدیران شازم فعلا واکنشی درباره این خبر از خود نشان نداده‌اند.

کمپانی انگلیسی اخیرا 143 میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرد که حکایت از توسعه فعالیت‌های 18 ساله آن دارد.

PitchBook خبر داده است که ارزش شازم بیش از 1 میلیارد دلار است.

اگر این معامله صورت گیرد، بخش موسیقی اپل قوی‌تر می‌شود. در حال حاضر اپل 27 میلیون عضو رسمی در بخش «اپل موزیک» دارد که با رقم 60 میلیون عضو در سرویس Spotify فاصله زیادی دارد.

 

5656

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اپل آهنگ‌یاب شازم را می‌خرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..