تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




قربانی: بحران خودم را پشت سر گذاشتم

مهاجم استقلال می گوید با گلی که به سپاهان زد بحران خودش را پشت سر گذاشته است و از هفته های آینده نمایش بهتری خواهد داشت.

به گزارش شما نیوز ،علی قربانی در در مورد گل زیبایی که به سپاهان زد و شباهتش به گل جیمی واردی به لیورپول صحبت های جالبی به زبان آورد که در ادامه آن را می خوانید:


چرا بعد از گلی که زدی شادی نکردی؟


شادی نکردن بعد از گل؟  نمی دانم دلیل خاصی نداشت. می خواستم بعد از مدت ها کم گل زدن شادی نکنم، چون انتظارها از من خیلی بالاتر است. حالا انشالله زمانی که گل های بیشتر بزنم شادی هم می کنم.


خیلی ها می گویند به خاطر انتقادهایی که به تو می شد دلخور بودی و شادی نکردی. این مساله را قبول داری؟


من همچنین خبری را نشنیدم و اصلا همچنین چیزی درست نیست. شادی نکردن من واقعا دلیل خاصی نداشت و موضوع بزرگی نیست.


با این گل هم خودت  و هم استقلال را از بحران خارج کردی. این مساله را قبول داری؟


خودم که در بحران بودم چون کم گل زده بودم و خدارا شکر این اتفاق خوب برایم افتاد. اما شرایط استقلال بحرانی نیست و ما از زمانی که آقای شفر آمده بد نتیجه نگرفته ایم. باید بهتر از این باشیم چون جایگاه ما اینجا نیست. همه هم قسم شده ایم استقلال را از این وضعیت نجات بدهیم.


تا حالا تجربه زدن گل به این زیبایی را داشته ای؟


من در تمرینات شوت زیاد می زنم؛ ولی در بازی زیاد شوت نمی زنم و یکی از ایرادهایم هم همین است.  در بازی باید شوت بزنم. چون ضرب های شوتم محکم است باید در بازی هایم بیشتر شوت زنی کنم.


تا حالا چنین شوتی در بازی ها زده بودی؟


در لیگ یک چند بار  شوت سرضرب زدم که گل شد، اما در لیگ برتر نه.


قبول داری گل تو شبیه گل جیمی واردی بود که 2 فصل قبل به لیورپول زده بود؟


بله خودم هم وقتی فیلم بازی را دیدم به همین موضوع فکر کنم. هر دو از یک نقطه گل زدیم و تنها فرقش این بود که گل او مستقیم وارد دروازه شد؛ ولی گل من به دست صدقیان برخورد کرد و وارد دروازه شد.


در بازی های قبلی کاملا مشخص بود به خاطر استرس نمی توانی توپ ها را وارد دروازه کنی. این موضوع را قبول داری؟


خیلی خودم را آماده کرده بودم و سعی کردم استراس را از خودم دور کنم. استرس زیادی داشتم که باعث می شد کار درست را انجام ندهم. ولی مطمئن هستم با چند گل این استرس ها هم از من دور می شود.


تو و سجاد شهباززاده در این فصل با بیشترین انتقادها روبرو بوده اید. تحمل این شرایط سخت نبود؟


فشار زیادی روی ما آمد چون هواداران انتظار دارند و می خواهند گل بزنی و همه فقط از مهاجم همین انتظار را دارند. از اول فصل چون توپ هایمان گل نشد، فشار رویمان زیاد شد؛ ولی مطمئن هستم من و سجاد اگر گل بزنیم شرایط مان تغییر می کند.


ظاهرا رابطه تو و سجاد شهباززاده هم بسیار با هم نزدیک است.


سجاد خیلی بازیکن خوبی است و من خیلی رابطه ام با او خوب است. با هم سر تمرین شوخی می کنیم و مطمئن هستم با یک گل شرایط او هم تغییر می کند.  


از این که باشگاه قرار است در نیم فصل بازیکن جذب کند ناراحت نیستی؟

نه اصلا. هر چقدر تعداد مهاجم بیشتر باشد کیفیت بالاتر می رود و من تلاش خودم را بیشتر می کنم تا در ترکیب اصلی باشم.


در این مدت صحبت هایی در مورد جدایی تو شنیده شده بود. خودت تصمیمی برای جدایی داری؟


کسی در باشگاه صحبتی با من نکرده است. خودم هم دوست ندارم بروم، دوست دارم خودم را ثابت کنیم و انشاالله همین اتفاق هم خواهد افتاد.


شرایط استقلال را در پایان فصل چطور می بینی؟


در لیگ جزو 3  تیم اول هستیم و در جام حذفی قهرمان می شویم تا هواداران مان را خوشحال کنیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «قربانی: بحران خودم را پشت سر گذاشتم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..