تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازديد مديرگروه فيلم و سريال شبكه يک از پشت صحنه يک سريال

بازديد مديرگروه فيلم و سريال شبكه يك از پشت صحنه يك سريالبه گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ مدير گروه فيلم و سريال شبكه يک به منظور بازديد از روند توليد مجموعه تلويزيونی «آسمان هوای باران دارد»، در پشت صحنه اين سريال حضور يافت.

در این بازدید كه امیر پوررحمانی تهیه‌كننده و شهرام شاه حسینی كارگردان سریال نیز حضور داشتند، در جمع عوامل صحنه و هنرمندان، سكانس منزل خانم بانیان مدیر مدرسه با حضور فریبا كوثری، مرجانه گلچین و الهام طهوری تصویربرداری شد.

در ادامه عوامل تولید به بررسی متن سریال و كیفیت تصویربرداری اشاره كردند و سپس طرح كلی قصه سریال مرور شد.

در ادامه این بازدید امیرحسین آشتیانی پور مدیر گروه فیلم و سریال شبكه یك، ضمن گفت و گو با عوامل و بازیگران، از گروه تولید تشكر و قدردانی كرد.

لوكیشنی كه در حال حاضر تیم تولید در آن قرار دارند، منزل مدیر دبیرستان خانم بانیان(فریبا كوثری) است كه تا دهه اول دی ماه فیلمبرداری در این لوكیشن ادامه خواهد داشت.

به گفته كارگردان این سریال، روزانه به طور متوسط بین هفت تا هشت دقیقه برداشت مفید انجام می شود و كار فیلم برداری روزانه از ساعت هشت صبح كلید زده شد و تا ساعت 18 ادامه می یابد.

در مدت بیش از 70 روز از زمان آغاز تصویربرداری حدود 40 درصد كار پیشرفت داشته و تدوین آن نیز هم زمان در حال انجام است.

داستان این سریال قصه خانواده ای است كه برای ادامه تحصیل دختر بزرگشان در مقطع دكترا راهی تهران می شوند اما خواسته یا ناخواسته درگیر موضوعاتی می شوند كه دستمایه قصه های این سریال است.

علی عمرانی، مرجانه گلچین، فریبا كوثری، بهرنگ علوی، بابك كریمی و فریبا جدیكار از جمله بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازديد مديرگروه فيلم و سريال شبكه يک از پشت صحنه يک سريال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..