تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرمایه گذاری بیش از 25 هزار میلیارد تومانی برای توسعه ICT در کشور / بیش از 90 درصد اقتصاد جهان تا سال 2040 مختص حوزه خدمات است

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات مطرح کرد:

سرمایه گذاری بیش از 25 هزار میلیارد تومانی برای توسعه ICT در کشور / بیش از 90 درصد اقتصاد جهان تا سال 2040 مختص حوزه خدمات است به گزارش خبرنگار حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز پنجشنبه مرتضی براری معاون امور حقوقی، دولت و مجلس وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در همایش بزرگداشت روز مجلس در محمودآباد گفت: تاکنون در حوزه توسعه ICT در کشور بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان سرمایه گذاری شده است که میزان سرمایه گذاری انجام شده در استان مازندران بیش از یک هزار میلیارد تومان بوده است.

وی افزود: از ابتدای دولت اقدامات بسیار خوبی در حوزه زیرساختی در استان انجام شده که ۱۳ برابر شدن شبکه ارتباطی پهنای باند، توسعه زیرساخت های فیبر نوری، برخورداری تمام شهرهای استان از اینترنت 3G و ارایه اینترنت 4G به ۴۸ شهر استان را می توان از جمله این اقدامات برشمرد.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه توسعه ICT سبب تسریع گسترش اقتصاد دیجیتال خواهد بود، اظهار کرد: این اقتصاد عرصه ای نوین و مناسب جهت فعالیت و سرمایه گذاری است بگونه ای که تا سال ۲۰۴۰ بیش از ۹۰ درصد اقتصاد جهان در حوزه خدمات بوده که ارتباطات و فناوری اطلاعات بعنوان مهمترین محرک این اقتصاد است.

وی چهار حوزه مهم در تحقق اقتصاد دیجیتال را نیروی انسانی، زیرساخت، سرمایه گذاری و باور مسوولان دانست و خاطر نشان شد: تشکیل کارگروه رونق اقتصاد دیجیتال در شهرستان می تواند عاملی مهم جهت توسعه اقتصاد و اشتغال باشد که تحقق این امر نیازمند استفاده از تمام ظرفیت ها و پتانسیل شهرستان است.

براری خاطر نشان کرد: در انتهای برنامه ششم توسعه، رشد بیش از دو و نیم برابر لحاظ شده یعنی بیش از 100 هزار میلیارد تومان که سهم شهرستان محمود آباد بیش از 100 میلیارد تومان خواهد بود.

بنابراین گزارش، در همایش بزرگداشت روز مجلس که پنجشنبه صبح برگزار شد، علاوه بر مرتضی براری معاون حقوقی، امور دولت و مجلس وزیر ارتباطات، نعمتی مدیرعامل شرکت ملی پست، رضایی مدیرکل امور استان‌های وزارت ارتباطات، حقی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و نجات نیا مشاور ارتباطات وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات حضور داشتند.

منبع : وزارت ارتباطات

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرمایه گذاری بیش از 25 هزار میلیارد تومانی برای توسعه ICT در کشور / بیش از 90 درصد اقتصاد جهان تا سال 2040 مختص حوزه خدمات است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..