تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عارف: وحدت جهان اسلام مانع تحقق اهداف شوم ترامپ می‌شود

رییس دفتر بنیاد امید ایرانیان با اشاره به تصمیم رییس‌جمهور آمریکا برای انتقال سفارت این کشور از تل آویو به بیت‌المقدس گفت: وحدت جهان اسلام مانع تحقق اهداف شوم ترامپ می‌شود.

به گزارش شما نیوز ، محمدرضا عارف امروز در مراسم افتتاحیه دفتر بنیاد امید ایرانیان در شهرکرد با اشاره به اینکه  بنیاد امید ایرانیان بستری برای هم اندیشی سازمان های مردم نهاد است اظهار داشت: جهت‌گیری کلی بنیاد امید جوانگرایی و شایسته سالاری است.

وی همچنین ادامه داد: بنیاد امید ایرانیان نقش موثری در راهبردهای انتخاباتی در انتخابات مجلس و شوراهای شهر و روستا داشت البته بنیاد امید ایرانیان در انتخابات کاندیدا معرفی نمی‌کند و در تعیین راهبردهای انتخاباتی مانند گذشته فعال خواهد بود.

ادامه دارد




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عارف: وحدت جهان اسلام مانع تحقق اهداف شوم ترامپ می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..