تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پژمان جمشیدی با ریما رامین‌فر همبازی می‌شود

پژمان جمشیدی با ریما رامین‌فر همبازی می‌شودبه گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی سرابی بازیگر تئاتر که پیش از این نیز در مقام کارگردان چندین اثر از جمله «برنارد مرده است» و «خدای کشتار» را به صحنه برده است، قصد دارد در جدیدترین تجربه کارگردانی خود، نمایشنامه «آن سوی آینه» نوشته فلوریان زلر را در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه ببرد.

در این اجرای نمایشی ریما رامین‌فر، مارال بنی‌آدم و پژمان جمشیدی به ایفای نقش می پردازند.

«آن سوی آینه» ترجمه تینوش نظم‌جو است.

علی سرابی برنده جایزه بازیگری بخش مسابقه بین الملل جشنواره تئاتر فجر، در نمایش های متعددی از جمله «تهران – پرندک»، «خشکسالی و دروغ»، «ماچیسمو»، «کابوس های یک پیرمرد بازنشسته خائن ترسو»، «ترانه های محلی» و «در انتظار گودو» به ایفای نقش پرداخته است.

انتهای پیام/

آقای فوتبالیست، همبازی بازیگر پایتخت می شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پژمان جمشیدی با ریما رامین‌فر همبازی می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..