تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جانی آیو دوباره مدیریت تیم طراحی محصولات اپل را بر عهده گرفت

جانی آیو، طراح شناخته‌‌شده‌ی محصولات اپل، بار دیگر مدیریت تیم طراحی محصولات کوپرتینویی‌ها را در دست گرفت.

جانی آیو، برجسته‌ترین طراح کمپانی اپل که نقشی پررنگ در طراحی محصولات کلیدی و به‌یادماندنی اپل دارد، بار دیگر بر مسند ریاست دپارتمان طراحی این کمپانی بزرگ تکیه زد.

جاناتان آیو ۵۰ ساله در سال ۲۰۱۵ طی تغییراتی که در کمپانی رخ داد، برای نظارت بر روند اجرا و پیشبرد ساخت مقر اصلی اپل تا حدودی از جریان طراحی محصولات اپل فاصله گرفت؛ حال آنکه بر اساس آخرین گزارش‌ها با تکمیل ساختمان مقر فضاپیمای اپل، وی دوباره مدیریت تیم طراحی را بر عهده گرفته است و از این‌رو تیم‌های طراحی اپل گزارش کار خود را مستقیما در اختیار جانی آیو قرار می‌دهند.

مقاله‌های مرتبط:

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، زمانی که اپل درگیر ساخت مقر جدید خود بود، جانی آیو مدیریت امور روزانه‌ی خود را رها کرده و تمرکز اصلی خود را برای تکمیل صحیح و به‌موقع ساختمان عظیم اپل قرار داده بود. اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارد که طی فرایند ساخت مقر جدید اپل، آلن دای و ریچارد هاورث وظیفه‌ی رسیدگی به امور مربوط به طراحی محصولات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل را بر عهده داشتند و گزارش کار خود را مستقیما در اختیار تیم کوک، مدیرعامل اپل قرار می‌دادند.

جانی آیو وظیفه‌ی مدیریت تیم طراحی اپل را از سال ۱۹۹۶ در اختیار داشت که پیش از بازگشت دوباره‌ی استیو جابز به اپل بود. همانطور که می‌دانید، در مقطعی استیو جابز اپل را ترک کرد و در این فاصله کمپانی نکست را تأسیس کرد. در طول دو دهه‌ی گذشته جانی آیو اقدامات زیادی انجام داده است که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به طراحی اولین آیپاد در سال ۲۰۰۱، کامپیوتر آی‌مک در سال ۱۹۹۸ و اولین آیپد در سال ۲۰۱۰ اشاره کرد. یک سال پس از آنکه تیم کوک مدیریت اپل را بر عهده گرفت، مسئولیت رسیدگی به طراحی نرم‌افزارهای اپل را نیز به آیو واگذار کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جانی آیو دوباره مدیریت تیم طراحی محصولات اپل را بر عهده گرفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..