تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




یک اتفاق جالب در تیم‌ملی!

کادر فنی تیم ملی قصد دارد با استفاده از ویدئوهای شش بعدی، بازیکنان تیم ملی را برای بازی مقابل ستاره های اسپانیا و پرتغال آماده کند.

 این اتفاقی است که برای اولین بار در فوتبال ایران می افتد. با توجه به اینکه ایران شانس انجام بازی های بزرگ را ندارد، کی روش و دستیارانش قصد دارند با استفاده از عینک های شش بعدی بازیکنان تیم ملی را در فضای مجازی، مقابل ستاره های اسپانیا و پرتغال قرار دهند.

گویا این نرم افزار به بازیکنان اجازه می دهند تا حداقل در دنیای غیرواقعی شانس قرار گرفتن جلوی این ستاره ها را به دست بیاورند و برای جام جهانی آماده تر شوند. کی روش بی شک در آینده می تواند در این باره بیشتر حرف بزند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «یک اتفاق جالب در تیم‌ملی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..