تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایندکس مطالب کانال‌های تلگرامی در جستجوگرها +عکس

دیده شدن مطالب کانال های تلگرامی در جستجوگر هابه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ نسخه جدید پیام رسان پرطرفدار تلگرام  روز گذشته منتشر شد؛ نسخه 4.6 که تغییرات و قابلیت‌های جدیدی برای این پیام رسان ایجاد کرده است.

اما یکی از ویژگی‌های جدیدی که توجه کاربران را به خود جلب کرده است امکان اضافه شدن مطالب کانال‌ها در سایت تلگرام و بنابراین ایندکس شدن مطالب در جستجوگر گوگل است. همانطور که می دانید یکی از مهمترین معایب تلگرام در مقایسه با دیگر شبکه‌های اجتماعی همچون توییتر، فیسبوک و ...، عدم امکان دستیابی به کانال‌ها از طریق موتورهای جست‌وجو (به خصوص گوگل) بود. این امر موجب شده بود کانال‌های تلگرامی از مزایای گوگل برخوردار نباشند. با توجه به آخرین آپدیت تلگرام، از این پس تمام محتواهای کانال‌های تلگرام در سایت تلگرام و به تبع آن در جستجوگر گوگل قابل مشاهده خواهد بود. این امر می‌تواند به گرفتن عضو از طریق گوگل منتهی شود.

هر چند تصمیم‌گیری در این باره در ابتدای راه این ویژگی زود به نظر می‌رسد، با توجه به قدرت دامنه تلگرام و محتوای بسیار زیادی که از طریق تلگرام در حال انتشار است، در صورتی که این محتواها از نظر گوگل محبوب شوند و برای میلیون ها جست و جویی که روزانه انجام می شود، زیاد مشاهده شود، می تواند کاربران تخصصی را از گوگل به سمت کانال ها هدایت کند. بنابراین تعداد پست و کیفیت محتوای تولیدی در گرفتن عضو از این طریق اهمیت بیشتری پیدا خواهد کرد.

دیده شدن مطالب کانال های تلگرامی در جستجوگر ها

انتهای پیام/

مطالب کانال‌های تلگرامی از این پس در جستجوگرها دیده می‌شود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایندکس مطالب کانال‌های تلگرامی در جستجوگرها +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..