تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حسینی‌کیا: تصمیم ترامپ رونمایی از توطئه‌های جدید تندروهای آمریکا و رژیم صهیونیستی است

نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی گفت: اعلام سیاست جدید ترامپ نوعی رونمایی از پرده دیگری از شیطنت‌ها و توطئه‌های جدید تندروهای آمریکا و رژیم صهیونیستی است.

به گزارش شما نیوز ، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدجواد حسینی‌کیا اظهار کرد: هدف سازمان‌های جاسوسی آمریکا و رژیم صهیونیستی در پس اعلام بیت‌المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی و انتقال سفارت آمریکا به این شهر، بحران‌آفرینی در منطقه،‌ جلوگیری از اتحاد مسلمان و تحمیل منافع آمریکا و اسرائیل به سایر کشورهاست.

این عضو فراکسیون روحانیون مجلس ادامه داد: ترامپ و نتانیاهو وقتی زمین‌گیر شدن داعش توسط ایران و سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی را دیدند، برای جبران خصلتی که نصیب‌شان شد به فکر تحت‌الشعاع قرار دادن افکار عمومی جهان با این اقدام جدید افتادند.

به گفته وی، هوشیاری، وحدت و همبستگی مسلمانان از یک سو و اقدام متناسب مجامع منطقه‌ای و بین‌المللی از سوی دیگر در محکوم کردن تصمیم جدید ترامپ به شکست این تصمیم بسیار مهم است.

این عضو هیات رییسه کمیسیون صنایع و معادن مجلس خاطرنشان کرد: شخصیت‌های برجسته جهان، مجامع اسلامی، بین‌المجالس اسلامی و کنفرانس سران اسلامی باید در جلسه فوق‌العاده موضع‌گیری قاطع و محکمی در برابر تصمیم جدید ترامپ داشته باشند. در این صورت می‌توان نسبت به شکست سیاست جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی امیدوار شد.

به پیشنهاد نماینده مردم سنقر در مجلس، سران کشورهای اسلامی می‌توانند با محدود کردن یا قطع روابط سیاسی و اقتصادی با آمریکا و رژیم صهیونیستی، این دولت‌ها را در عقب‌نشینی سیاست جدیدشان تحت فشار قرار دهند.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حسینی‌کیا: تصمیم ترامپ رونمایی از توطئه‌های جدید تندروهای آمریکا و رژیم صهیونیستی است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..