تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود آخرین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram 4.6.0 برای اندروید

Telegram نسخه جدید نرم افزار ارتباطی تلگرام می باشد که به تازگی برای سیستم عامل اندروید ارائه شده است و کاربران با دانلود تلگرام می توانند به جمع میلیون ها کاربر این سرویس اضافه شوند. در نسخه جدید برنامه امکان ارسال گروهی عکس ها و ویدئوها فراهم شده است و کاربران همچنین می توانند پیام های مهم خود را پین نمایند. امکان ذخیره کردن پیام های موردعلاقه در بخش جدیدی فراهم شده است و کاربران از این پس می توانند جستجوهای خود را بهینه کرده و بات ها و کانال های پرطرفدار را سریع تر پیدا نمایند. تلگرام به دلیل سرعت بالای تبادل اطلاعات و ارائه رابط کاربری بسیار عالی به سرعت توانست در بین کاربران اندروید محبوبیت بالایی را کسب کرده و تقریبا اصلی ترین نرم افزار پیام رسان کاربران شود. هر کاربری با این برنامه می تواند در گروه های علمی، ورزشی، سرگرمی و میلیون ها کانال دیگر عضو شده و اطلاعات بزرگی را کسب نماید. گروه های دوستانه را می توانید تشکیل داده و در یک جمع صمیمی با دوستان خود گفتگوی خوبی را تجربه نمایید. وجود استیکرها اختصاصی و امکان طراحی شخصی استیکرها می تواند فان خوبی را شکل داده و چت با افراد مختلف را شیرین تر نماید.

با دانلود تلگرام کاربران می توانند امنیت بالایی را در این برنامه تجربه نمایند و با دوستان و آشنایان خود به گفتگوی متنی، صوتی و ویدئویی پرداخته و تجربه جدیدی در عصر ارتباطات تجربه نمایند. به تازگی قابلیت برقراری تماس صوتی اینترنتی نیز راه اندازی شده است که هنوز به منطقه آسیا نرسیده است. تلگرام نرم افزار ارتباطی قدرتمند و پرطرفداری می باشد که با در اختیار قرار دادن ابزارهای ارتبطی مناسب و سریع و کارامد کاربران زیادی را به سوی خود جلب کرده است. برنامه در این نسخه دارای رابط کاربری بهتر و سریع تری شده است و کاربران می توانند تا در گروه های مختلف و کانال های جدید عضو شده و از مطالب آنها استفاده نمایند. برنامه روی اندروید ۲٫۲ و بالاتر نصب و اجرا می شود که کاربران هم اکنون می توانند برای دانلود تلگرام از لینک مستقیم و رایگان سایت دانلودها استفاده نمایند.

| آخرین نسخه نرم افزار پیام رسان تلگرام |

| به همراه برنامه های Lagatgram 3.18.0.1 + Telegram Plus Messenger 4.2.1.2 |

| نسخه جدید Telegram  افزوده شد |

کاور-تلگرام

قابلیت های جدید تلگرام در نسخه ۴٫۶٫۰ :

– امکان شخصی سازی دانلود خودکار فایل ها برای کانال ها، گروه ها و یا چت های خصوصی
– اضافه شدن قابلیت پیش نمایش پست ها در مرورگر
– بهینه سازی تلگرام برای کاربران آیفون
– اضافه شدن لینک های پیش نمایش برای پست های آلبومی اینستاگرام و توئیتر
– امکان ارسال آلبوم عکس تلگرامی به سکرت چت ها

 اسکرین-شات-تلگرام  اسکرین-شات-تلگرام  اسکرین-شات-تلگرام  اسکرین-شات-تلگرام

Telegram is a messaging app with a focus on speed and security. It’s super-fast, simple, secure and free.

Telegram seamlessly syncs across all of your devices and can be used on desktops, tablets and phones alike. You can send an unlimited amount of messages, photos, videos and files of any type (.doc, .zip, .pdf, etc.). Telegram groups have up to 5000 people and you can create channels to broadcast messages to an unlimited number of subscribers. Be sure to check our website for a list of Telegram apps for all platforms.

Changelog for v4.6.0 :

– New granular settings for auto-downloading media.
– Link previews for Instagram posts and tweets with multiple photos will now show all the media as an album.
– Embeddable HTML-widget for messages in public channels and groups (available when viewing t.me links to messages in web-browsers).
– Added support for albums to Secret Chats.
– Added full support for MTProto 2.0.

اطلاعات فایل: لینک دانلود:

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

توجه : این نرم افزار روی سیستم عامل اندروید 2.2 و بالاتر نصب و اجرا می شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود آخرین نسخه نرم افزار تلگرام Telegram 4.6.0 برای اندروید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..