تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دانلود ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.6.0

دانلود ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise نام یک نرم افزار کوچک کنترل از راه دور می باشد که برای مدیریت تمام اتصالات از راه دور و ماشین های مجازی کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار شما میتوانید هر کانکشنی را اضافه، ویرایش، حذف، مشترک را سازماندهی و به سرعت پیدا و با آن کار کنید. ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise با قرار دادن امکاناتی از جمله Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box تمامی خواسته شما از یک ریموت دسکتاپ حرفه ای را بر آورده میکند.این نرم افزار با ویندوز XP, Vista, 7, 8,8.1,10 سازگار میباشد. شما میتوانید هم اکنون این نرم افزار را از وب سایت دانلود ها به صورت کاملا رایگان دانلود نمایید.دانلود-ریموت-دسکتاپ-Remote-Desktop-Manager

قابلیت های کلیدی دانلود ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise

– تنظیمات اتصال از راه دور خود را در یک پایگاه داده به اشتراک بگذارید

– ذخیزه کلمه عبور خود را در یک پایگاه داده

– نظارت بر فعالیت های کاربر با ورود به پایگاه داده

–  راه حل سریع تر و امن تر برای ارتباط از طریق ریموت دسکتاپ

قابلیت های کلیدی دانلود ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise :

– Microsoft Remote Desktop (RDP)
– Microsoft Remote Assistance
VNC (UltraVNC, TightVNC, RealVNC and embedded)
– LogMeIn
Team Viewer
– FTP (Explorer, Filezilla and WinSCP)
– X Window
– Putty (SSH, Telnet, RAW and rLogin)
– Dameware Mini Remote Control
– Radmin Viewer
– Citrix XenApp (ICA)
– Symantec PC Anywhere
– Microsoft Hyper-V
– Microsoft Virtual PC
– Microsoft Virtual Server
– Microsoft Windows Virtual PC
– Sun VirtualBox
– VMware Player, VMware Workstation, VMware ESXi and VMware vSphere
– Cisco VPN client
– SonicWall Global VPN client

Remote-Desktop-Manager-اسکرین-شات Remote-Desktop-Manager-اسکرین-شات Remote-Desktop-Manager-اسکرین-شات

Remote Desktop Manager is a small application used to manage all your remote connections and virtual machines. Add, edit, delete, shared, organize and find your remote connection quickly. Compatible with Microsoft Remote Desktop, Terminal Services, VNC, LogMeIn, Team Viewer, Ftp, SSH, Telnet, Dameware, X Window, VMware, Virtual PC, PC Anywhere, Hyper-V, Citrix, Radmin, Microsoft Remote Assistance, Sun Virtual Box and more.

سیستم مورد نیاز:

Windows 8, 8.1 and 10
•Windows Server 2012 and 2012 R2
•Microsoft .Net Framework 4.0
•800Mhz processor
•512MB RAM
•1024 x 768 screen resolution
•200+ MB hard drive space

اطلاعات فایل: راهنمای نصب:

1- ابتدا مطمئن باشید که اینترنت شما کاملا قطع می باشد و سپس شروع به نصب کنید. فایل Setup.RemoteDesktopManager.13.0.2.0.exe را اجرا کنید و بر روی Complete کلیک کنید.

2- Keygen داخل پوشه Crack اجرا کنید و سریال بدست آمده را کپی کنید.

3- بعد از نصب ، نرم افزار را اجرا کنید و از منوی Help بالای صفحه گزینه Register Product را انتخاب کنید.

4- گزینه enterprise edition را انتخاب کنید و با استفاده از سریال بدست آمده نرم افزار را فعال سازی کنید.

5- جهت اطمینان از غیرفعال نشدن سریال نامبر خود، حتما پس از اتمام نصب و فعال سازی نرم افزار، فایل اجرایی disable_online_activation.bat را اجرا کنید تا سرورهای نرم افزار غیرفعال شوند.

6- حال با بسته شدن سرورهای نرم افزار، می توانید اینترنت خود را متصل کرده و نرم افزار را اجرا نمایید.

لینک دانلود: رمز فایل: پسورد:www.downloadha.com

چنانچه سوال یا اشکالی در مورد این مطلب دارید، همکاران ما 24 ساعته پاسخگوی شما هستند. تماس از خط ثابت با شماره: 9099070345

راهنمای دانلود:

برای دانلود، به روی عبارت “دانلود فایل” کلیک کنید و منتظر بمانید تا پنجره مربوطه ظاهر شود سپس محل ذخیره شدن فایل را انتخاب کنید و منتظر بمانید تا دانلود تمام شود.

اگر نرم افزار مدیریت دانلود ندارید، پیشنهاد می شود برای دانلود فایل ها حتماً از یک نرم افزار مدیریت دانلود و مخصوصاً internet download manager استفاده کنید.

در صورت بروز مشکل در دانلود فایل ها تنها کافی است در آخر لینک دانلود فایل یک علامت سوال ? قرار دهید تا فایل به راحتی دانلود شود.

فایل های قرار داده شده برای دانلود به منظور کاهش حجم و دریافت سریعتر فشرده شده اند، برای خارج سازی فایل ها از حالت فشرده از نرم افزار Winrar و یا مشابه آن استفاده کنید.

کلمه رمز جهت بازگشایی فایل فشرده عبارت www.downloadha.com می باشد. تمامی حروف را میبایستی به صورت کوچک تایپ کنید و در هنگام تایپ به وضعیت EN/FA کیبورد خود توجه داشته باشید همچنین بهتر است کلمه رمز را تایپ کنید و از Copy-Paste آن بپرهیزید.

چنانچه در هنگام خارج سازی فایل از حالت فشرده با پیغام CRC مواجه شدید، در صورتی که کلمه رمز را درست وارد کرده باشید. فایل به صورت خراب دانلود شده است و می بایستی مجدداً آن را دانلود کنید. البته فایل های حجیم دارای قابلیت ریکاوری هستند که با استفاده از نرم افزار Winrar وارد منو Tools شوید و گزینه Repair را انتخاب کنید تا مشکل فایل دانلود شده حل شود.

فایل های کرک به دلیل ماهیت عملکرد در هنگام استفاده ممکن است توسط آنتی ویروس ها به عنوان فایل خطرناک شناسایی شوند در این گونه مواقع به صورت موقت آنتی ویروس خود را غیر فعال کنید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دانلود ریموت دسکتاپ Remote Desktop Manager Enterprise 13.0.6.0»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..