تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




خیز آزادکاران رازی برای کسب سومین جام قهرمانی باشگاه‌های جهان

بیمه رازی که پیش از این، قهرمانی دو دوره متوالی باشگاه های جهان سال‌های 2014 و 2015را در کارنامه خود دارد و در دوره قبلی نیز به مقام نایب قهرمانی جهان نائل شده است اصلی ترین شانس قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست.

به گزارش شمانیوز: چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد باشگاه‌های جهان روزهای 16 و 17 آذرماه در سالن 12 هزار نفری آزادی تهران برگزار می شود. در این دوره 12 تیم شامل 3 تیم از ایران و 9 تیم از کشورهای آمریکا، کانادا، مجارستان، بلغارستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، مغولستان و تاجیکستان حضور دارند.

بیمه رازی که پیش از این، قهرمانی دو دوره متوالی باشگاه های جهان سال‌های 2014 و 2015را در کارنامه خود دارد و در دوره قبلی نیز به مقام نایب قهرمانی جهان نائل شده است اصلی ترین شانس قهرمانی این دوره از رقابت‌هاست.

آزادکاران تیم کشتی بیمه رازی در این مسابقات عبارتند از:

وزن 57 کیلوگرم: یونس سرمستی (قهرمان جوانان جهان)

وزن 61 کیلوگرم: مسعود اسماعیل‌پور (نایب قهرمان جهان – 2 سال)

وزن 61 کیلوگرم: ایمان صادقی (قهرمان جوانان جهان – 2 سال)

وزن 65 کیلوگرم: میثم نصیری (قهرمان آسیا)

وزن 70کیلوگرم: سید احمد محمدی (نایب قهرمان جهان)

وزن 70 کیلوگرم: حامد رشیدی (سوم آسیا)

وزن 74 کیلوگرم: ختیک تسابولوف (قهرمان جهان)

وزن 79کیلوگرم: انور گدویف (نایب قهرمان المپیک)

وزن 79 کیلوگرم: بهمن تیموری (سوم آسیا)

وزن 86کیلوگرم: محمد جواد ابراهیمی (قهرمان جوانان جهان)

وزن 86 کیلوگرم: کامران قاسم‌پور (قهرمان کشور)

وزن 92 کیلوگرم: عبدالرشید سعدالله‌اف (قهرمان جهان و المپیک)

وزن 97 کیلوگرم: مجتبی گلیج (قهرمان جوانان و امیدهای جهان)

وزن 125 کیلوگرم: یدالله محبی (قهرمان آسیا)

وزن 125 کیلوگرم: کمیل قاسمی (قهرمان جهان و المپیک)

تیم بیمه رازی قهرمان دو دوره نخست جام باشگاه‌های جهان مدعی جدی این رقابت‌هاست و با توجه به ترکیبی که در اختیار دارد به دنبال نگهداشتن جام قهرمانی در ایران است.

تماشای چهارمین دوره رقابت‌های کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان که در روزهای 16 و 17 آذرماه در سالن 12هزار نفری آزادی تهران برگزار می‌شود برای علاقمندان رایگان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «خیز آزادکاران رازی برای کسب سومین جام قهرمانی باشگاه‌های جهان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..