تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حاتمی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم

۶۴۲۹۸۷

۴۹۱  بازدید

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به پایان رسید و می‌توانیم برای تقویت تیم‌مان، بازیکن جذب کنیم.

خبرگزاری میزان: فرزاد حاتمی در خصوص تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان از هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال گفت: متاسفانه نتوانستیم مقابل فولاد خوزستان چندان عملکرد خوبی داشته باشیم، تلاش زیادی کردیم اما به هرحال در ضربات پایانی چندان دقت لازم را نداشتیم.

وی ادامه داد: 2 امتیاز ارزشمند خانگی را از دست دادیم و از این بابت خیلی ناراحت هستم اما خوشحالم که نیم فصل اول لیگ برتر به اتمام رسید و من‌بعد می‌توانیم با جذب بازیکن، تیم‌مان را تقویت کنیم و حضوری قدرتمند در نیم فصل دوم داشته باشیم.

مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی در رابطه با قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا و هم گروه‌های تراکتورسازی تصریح کرد: مطمئنا ما گروه بسیار سختی داریم، تیم‌های الاهلی عربستان، الجزیره امارات و تیمی که از پلی‌آف هم گروه ما خواهند بود، شرایط بسیار خوبی دارند.

حاتمی افزود: ولی باید این موضوع را درنظر بگیریم که تیم ما قرار است متحول شود و در 3 مسابقه مختلف، لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا حضور خواهیم داشت که مطمئنا شرایط ما را بهتر می‌کند.

وی در رابطه با بحث احتمال برگزاری دیدار تیم‌های ایرانی و عربستانی در زمین بی‌طرف خاطرنشان کرد: فوتبال بازی جوانمردانه است. ورزش باید سرمنشا دوستی‌ها باشد، 2 کشور سوای بر مسائل سیاسی که دارند، نباید این مسائل به ورزش هم سرایت کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حاتمی: گروه سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..