تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترفندی ساده برای رفع مشکلات در محل کارتان

همیشه بازی کنیدبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ دانشمندان دریافتند که بازی، علاوه بر بهبود عملکرد سیستم عصبی به افزایش خلاقیت و تقویت نوآوری افراد کمک می کند. 

مفهوم واقعی بازی کردن  چیست؟

علاوه بر انجام یک فعالیت ورزشی، هر گونه فعالیت تفریحی یک نوع بازی محسوب می شود.

بر طبق یافته های محققان موسسه ملی بازی آمریکا، بازی در روند تکاملی شخصیت انسان بسیار موثر بوده و به طور مستقیم بر کیفیت زندگی وی اثر گذار است.
بازی به ما کمک می کند با دیگران بهتر ارتباط برقرار کنیم؛ زیرا ما راهی را باز می کنیم که دیگران نسبت به ما احساس بهتری داشته باشند و می توانیم اطرافیان خود را بهتر بشناسیم.

بازی  یک شیوه زندگی است که به شما امکان می دهد کمی از  گارد خود را پایین بیاورید،  خیلی جدی نباشید و در نتیجه بهتر با دیگران ارتباط برقرار کنید.

مدیر موسسه ملی بازی امریکا می گوید: باید بدانیم همه ی افراد از بازی کردن لذت می برند. بزرگسالان نباید این طور فکر کنند که سنشان دیگر اجازه بازی کردن به آن ها را نمی دهد. بازی برای سلامتی ضروری است. شما یک زندگی سرگرم کننده و سالم را  می خواهید در حالی که بدون بازی نمی توانید این زندگی را داشته باشید.

رفع مشکلات  در محل کار با  بازی های خلاقانه

محققان موسسه ملی بازی آمریکا معتقدند که بازی باعث می شود که انسان با بازی کردن، خلاقیت خود را شکوفا کرده و در محیط کار سازنده تر باشد. در تمامی فرهنگ ها و جوامع کار کردن مهم است. پس بهتر است با مشاوره به مدیران شرکت ها و موسسات، محیط های کاری سالم و جذاب ایجاد کرد.

بزرگسالان باید یاد بگیرند که چگونه از کار خود لذت ببرند. کارمندانی که در محل کار بازی می کنند، تمایل بیشتری  به انجام وظایف خود دارند؛ ضمن اینکه بازی می تواند یک جرقه برای حل مشکلات کاری باشد و آمار ها نشان می دهد بسیاری از شرکت ها از توانایی سرگرمی برای تقویت نوآوری آگاه هستند.

سال ها پیش شرکت گوگل ایستگاه های بازی پینگ پنگ، بیلیارد و فوتبال دستی را در سراسر محوطه اصلی خود ایجاد  کرد و کارکنان خود را تشویق کرد تا بازی کنند، که به ایجاد روحیه تیمی و همکاری بیشتر، کمک می کرد.

محققان توصیه می کنند در محل کار  آزادانه بازی کنید و  بهترین کارایی افراد زمانی رخ می دهد که آنها آسان و بدون سخت گیری بازی کنند.

موسسه ملی بازی یک شعار را اعلام کرده است: "کم کردن وزن و لذت بردن؛ پیشرفت را مشاهده کنید."

اگر می توانید چگونگی انجام آن را بفهمید شما خیلی شادتر خواهید بود . کار برای شما سرگرم کننده تر شده و همسر یا والدین بهتری نیز  می شوید. 

 همیشه بازی کنید  
یافته های علمی به بازی کردن توصیه می کنند

یافته های پزشکان عصب شناس دانشگاه لتبریج کانادا اهمیت بازی کردن را در تکامل سیستم عصبی موش نشان داد.

این محققان با  انجام آزمایشاتی، موش ها را از طریق مبارزه و کشتی، به بازی با یکدیگر تشویق کردند؛ موش هایی که دارای اختلال در سیستم عصبی بودند و در این زمینه محققان تحقیات دیگری نیز با میمون ها انجام دادند که نتایج مشابهی به دست آمد.

مطالعات اجتماعی علمی نشان داده است که افرادی که در کودکی بازی های مختلف بیشتری را انجام می دهند، در بزرگسالی در جامعه موفق تر هستند.

منبع: CNN

انتهای پیام/ 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترفندی ساده برای رفع مشکلات در محل کارتان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..