تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




با آیفون‌های سال 2018 اپل آشنا شوید

با آیفون‌های سال 2018 اپل آشنا شویدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اگر شما هم جزو آن دسته از کاربرانی هستید که از خرید آیفون X خودداری می‌کنید به این امید که گوشی های سال آینده این شرکت حاشیه سیاه رنگ بالای آن از سری آیفون حذف شود، باید به شما بگوییم که بر اساس گزارش های اخیر این حاشیه سیاه رنگ که «notch» نام دارد و برای اولین بار در گوشی آیفون X به کار رفته است در محصولات سال 2018 اپل نیز استفاده خواهد شد و سال 2018 آیفون های اپل با ناچ عرضه خواهند شد!

بر اساس گزارشی که یک پایگاه خبری ژاپنی منتشر کرده است، گوشی های آیفون 2018 اپل شامل سه نسخه می‌شوند که علاوه بر داشتند ناچ؛ یکی از آنها به صفحه نمایش LCD و دو نسخه دیگر به صفحه نمایش OLED مجهز خواهند بود.

گفتنی است؛ احتمالا قیمت نسخه LCD به طور تقریبی بین 650 تا 900 دلار ( 2 میلیون و 600 تا 3 میلیون 600 هزار تومان ) قیمت داشته باشد.

از دو نسخه باقی ما‌نده که هر دو مجهز به صفحه نمایش OLED هستند، یکی از صفحه نمایش 5.8 اینچی خواهد داشت که نسل بعد آیفون X در نظر گرفته شده است؛ نسخه دیگر نیز دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ 6.5 اینچی خواهد بود.

انتهای پیام/

آیفون‌های سال 2018 اپل دارای «notch» خواهند بود



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «با آیفون‌های سال 2018 اپل آشنا شوید»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..