تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تصویر جدید شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به تازگی تصویری جالب از پشت صحنه سری سوم مجموعه شهرزاد در فضای مجازی در حال دست به دست شدن است. این تصویر جدیدترین تصویر از حسن فتحی و شهاب حسینی در پشت صحنه فصل سوم  شهرزاد است که فیلمبرداری آن به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود.

شهرزاد،  مجموعه‌ای نمایشی است که فصل اول آن در سال ۱۳۹۴ در ۲۸ قسمت و فصل دومش در سال ۱۳۹۶ و در ۱۵ قسمت پخش شد.

کارگردان این سریال حسن فتحی و تهیه‌کننده آن محمد امامی است. پخش این سریال به صورت هفتگی از طریق مراکز عرضه فیلم سراسر کشور انجام شد که در آن  بازیگرانی چون علی نصیریان، ترانه علیدوستی، شهاب حسینی، مصطفی زمانی و پریناز ایزدیار ، امیر جعفری، رضا کیانیان و ..به ایفای نقش پرداختند.


گفتنی است؛ سریال شهرزاد را می‌توان پرفروش‌ترین و پرمخاطب‌ترین سریال نمایش خانگی ایران دانست.  

 انتهای  پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تصویر جدید شهاب حسینی در پشت صحنه شهرزاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..