تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مسی با فاصله بهترین بازیکن سال 2017!

در حالی که کریس رونالدو شب گذشته موفق شد برای پنجمین بار برنده توپ طلا شود، یک سایت آنالیز معتبر ادعا کرد که آمار لیونل مسی در سال 2017 بسیار بهتر از ستاره پرتغال بود.

به گزارش شما نیوز ، رونالدو شب گذشته توانست برای دومین سال پیاپی برنده توپ طلای بهترین بازیکن جهان شود و با رکورد 5 توپ طلای مسی برابری کند. بسیاری معتقدند که قهرمانی های رئال در لالیگا و چمپیونزلیگ و درخشش رونالدو در دیدارهای حساس پایانی فصل گذشته، تاثیر زیادی در این انتخاب داشت اما اکنون سایت instat ادعا کرد که با توجه مجموع عملکرد مسی و رونالدو، ستاره آرژانتینی در سال 2017 بسیار موثرتر از رونالدو بوده است. در متنی که این سایت منتشر کرده، آمده است:

 

" کریس رونالدو، مهاجم رئال مادرید، با پشت سر گذاشتن لیونل مسی، ستاره بارسلونا، برای پنجمین بار برنده توپ طلا شد. این دستاورد، مهاجم رئال با مسی در تعداد توپ طلا برابر کرد.

 

رونالدو و مسی در 10 سال اخیر برای بردن توپ طلا با هم رقابت داشتند و در این مدت، هیچ رقیب دیگری به آنها نزدیک نشد. امسال هم هیچ رقیبی به این دو ستاره آرژانتینی و پرتغالی نزدیک نشد.

 

 

 

 

سایت ما (instat) عملکرد این دو ستاره را در سال 2017 در رقابت های باشگاهی و ملی مقایسه کرد. مسی در این سال در مجموع 5523 دقیقه بازی کرد و رونالدو 5051 دقیقه؛ بنابراین برای اینکه بتوانیم مقایسه بهتری از عملکرد آنها داشته باشیم، نتایج در 90 دقیقه را در نظر می گیریم.

 

در زمینه تعداد شوت ها و گل ها، رونالدو کمی بهتر از مسی بود. اما در سایر زمینه های بازی هجومی، ستاره آرژانتینی به میزان قابل توجهی موثرتر ظاهر شد. مسی در مورد پاس های کلیدی و دریبل ها، تقریبا دو و نیم برابر رونالدو بهتر کار کرد ( 8.7 در مقابل 3.3 در پاس های کلیدی و 10.7 به 4.1 در دریبل ها).

 

در مورد دریبل های موفق هم مسی 70 درصد به 57 درصد، برتر از رونالدو بود. بنابراین، ستاره بارسا به میزان قابل توجهی، موقعیت های خطرناک بیشتری روی دروازه حریفان، هم توسط خودش و هم برای هم تیمی هایش، ایجاد کرد. به همین دلیل، مسی نه تنها از رونالدو، که از هر بازیکن دیگری در سال 2017، امتیاز بیشتری از instat کسب کرد."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مسی با فاصله بهترین بازیکن سال 2017!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..