تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نوحه خوانی خواننده معروف پاپ بر سر مزار شهید مدافع حرم مهدی حیدری + فیلم

نوحه خوانی خواننده معروف پاپ بر سر مزار شهید مدافع حرم مهدی حیدری + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهدای مدافع حرم فرزندان شجاع این مملکت بودند که جان خود را در دست گرفتند و برای دفاع از حریم اهل بیت و دفاع از مرزهای کشور و حفظ جان مردم ایران به جنگ با تروریست های داعش رفتند.

این جوانان جان خود را فدا کردند تا ما امروز در آرامش باشیم. به همین دلیل تک تک مردم کشورمان هریک به نوعی ادای احترام خود به این شهدای بزرگ را ابراز می‌کنند.

مجید خراطها خواننده خوب کشورمان نیز اخیرا بر سر مزار یکی از شهدای مدافع حرم یعنی مهدی حیدری حضور پیدا کرده و نوحه زیبایی خوانده است.

در ادامه ویدئوی نوحه خوانی مجید خراطها بر سر مزار شهید مهدی حیدری را مشاهده میکنید :

انتهای پیام/

حضور مجید خراطها بر سر مزار شهید حیدری + فیلم‌



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نوحه خوانی خواننده معروف پاپ بر سر مزار شهید مدافع حرم مهدی حیدری + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..