تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




توصیه های کونته به هازارد برای بردن توپ طلا

روز گذشته رونالدو برای پنجمین بار فاتح توپ طلا شد در حالی که چلسی در میان 30 نامزد پایانی دو نماینده داشت.

به گزارش شما نیوز ، ادن هازارد و کانته، ستاره های چلسی بودند که در میان 30 نامزد پایانی نام شان دیده می شد. هازارد امسال نوزدهم شد و هنوز فاصله زیادی برای فتح این عنوان دارد.

کونته در مورد شانس هازارد برای اینکه روزی فاتح توپ طلا بشود گفت:« ادن بازیکن جوانی است و پتانسیل بالایی دارد که در رده های بالاتر قرار بگیرد؛ ولی باید این را بدانیم که برای حضور در رده های بالای این لیست، نیاز دارید که جام های زیادی را کسب کنید، یک بازیکن طراز اول، باید همیشه این جاه طلبی را داشته باشد.

فصل گذشته ما فاتح لیگ شدیم و هازارد به میان نامزدهای توپ طلا راه یافت؛ ولی دو سال پیش که هیچ جامی نبردیم، او هم شانسی برای توپ طلا نداشت. اگر بازیکنی قصد دارد به این عنوان دست یابد، باید جاه طلبی خود را بالاتر ببرد و این طبیعی است؛ در غیر این صورت شما همیشه در میان بازیکنان متوسط باقی خواهید ماند. او واقعا این توانایی را دارد تا روزی بهترین بازیکن دنیا شود؛ اما باید جام های بیشتری ببرد.»

کونته در مورد حضور کانته در رده هشتم گفت:« حضور در رده هشتم، برای بازیکنی با سبک انگولو کانته، با این ویژگی‌ها، اصلا راحت نیست. به داشتن او افتخار می‌کنم. او بازیکن فوق العاده ای است و برای من در پست بازی اش، او بهترین بازیکن دنیا است.»

بازی با وستهام:« دیدن وستهام در این جایگاه بسیار عجیب است، آن‌ها بازیکنان بسیار خوب و مستعدی دارند، آن ها بسیار تیم فیزیکی هستند، مطمئنا آن‌ها پتانسیل این را دارند که در جایگاه بهتری قرار داشته باشند، امیدوارم بعد از بازی فردا آن‌ها روند رو به رشدی داشته باشند. این که آن‌ها اکنون گرفتار مشکلات هستند، تعجب برانگیز است. آن‌ها در بازی آخرشان، منچسترسیتی را به دردسر انداختند؛ بازی فردا دربی لندن است و باید مراقب این بازی باشیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «توصیه های کونته به هازارد برای بردن توپ طلا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..