تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازگشت رافینیا به تمرینات بارسا پس از 8 ماه

رافینیا آلکانتارا، وینگر بارسلونا پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی 8 ماهه به تمرینات بازگشت.

به گزارش شما نیوز ، 2 آوریل گذشته بود که رافینیا در بازی مقابل گرانادا دچار مصدومیت شد و فصل را از دست داد. او در تمرینات پیش فصل بارسلونا حضور نداشت و انفرادی مشغول آماده سازی بود که بار دیگر مصدوم شد و نتوانست فصل را با آبی اناری ها آغاز کند؛ اما سرانجام پس از 8 ماه او امروز برای اولین بار توانست در تمرین گروهی حضور یابد و مورد استقبال ویژه هم تیمی هایش نیز قرار گرفت.

در تمرین امروز بارسا ماسکرانو، اینیستا و دمبله که هر سه مصدوم بودند نیز شرکت داشتند و والورده پس از مدت ها تیمی کامل را در اختیار داشت. در این تمرین چند بازیکن از تیم های پایه نیز حاضر بودند.

بارسا خود را برای بازی روز یکشنبه در زمین ویارئال آماده می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازگشت رافینیا به تمرینات بارسا پس از 8 ماه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..