تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرسپولیس چگونه از آتش طارمی گذشت؟

این داستان عبور پرسپولیس از غیبت مهدی طارمی است؛ بازیکن برتر دو فصل گذشته فوتبال ایران که غیبتش در تیم صدرنشین خیلی به ندرت حس شد!

به گزارش شما نیوز ، کمتر از ۷۲ ساعت پیش از آن بازی کابوس وار الهلال-پرسپولیس، خبر محرومیت ۴ ماهه مهدی طارمی‌ منتشر شد. یعنی درست زمانی که اعضای تیم پرسپولیس داشتند چمدان هایشان را میبستند تا برای پرواز تهران-دبی آماده شوند.


در همان دقایق بود که نزدیکان برانکو به او تلفن میزدند تا خبر مهم را بهش بدهند؛ "رئیس، خودت را برای بازی بدون بهترین مهاجم ات آماده کن." در آن بازی خاص، منشا و علیپور از کم اثرترین بازیکنان پرسپولیس بودند و نتیجه نهایی: ۴ بر صفر. چه نگرانی بزرگی برای هواداران پرسپولیس و هواداران تیم؛ "حالا بدون طارمی چه خواهد شد؟" اما سیستم ایمنی‌ پیکره پرسپولیس داشت خودش را آماده چالش بزرگ میکرد. منشا و علیپور از همان بازی اول پس از باخت به الهلال، نشان دادند که آماده جبران خلا ایجاد شده هستند.


فردای برد سه گله در اهواز مقابل آبی های اهواز، برانکو به دستیارانش گفت: "کم کم نگرانی دارد برطرف میشود. دیدید که هم منشا بیشتر از بایهای قبلی در دوئل ها و جنگ های تن به تن شرکت کرد و هم علیپور زمان بیشتری در محوطه جریمه بود و دو گل زد. بله با این زوج میتوانیم ادامه دهیم." اشاره برانکو به چه نکته ای بود؟ اینکه منشا در اوایل فصل و به خصوص در بازی رفت با الهلال، چندان در جنگ های یک مقابل یک شرکت نمیکرد و علیپور هم که عادت کرده بود به طارمی سرویس بدهد و برای او بدود، زیاد برای زدن ضربه آخر تقلا نمیکرد. اما زمان؛ بله زمان لازم بود تا منشا و علیپور هر دو بفهمند که باید در نبود طارمی استیل بازیشان را تغییر بدهند.


علیپور خیلی زود ضرورت تغییر را فهمید و فهمید که باید کمتر در فضای بین خط دفاع و میانی حریف بدود و باید مثل طارمی‌کار حمله را مهندسی کند، نه فقط کارگری. علیپور فهمید که حالا دیگر نباید فقط به یکی مثل طارمی سرویس بدهد، بلکه باید از سرویسی که دیگر نیروها بهش میدهند، استفاده نهایی را بکند و توپ را به تور برساند. راستی بیایید مرور کنیم؛ علیپور پس از محرومیت طارمی، در اهواز دو گل به استقلال خوزستان زد، در دربی پنالتی گرفت و پنالتی را گل کرد، دو گل به سایپا زد، دروازه رشید مظاهری را باز کرد و در رشت  با یک بغل پای مطمئن باعث شد کل‌ اعضای تیم در اتوبوس رشت به تهران ۵ ساعت خوشحال باشند.


این داستان مهاجمی است که به موقع فهمید همیشه نباید درخط حمله کارگری کند و به یک گلزن سرویس بدهد، بلکه‌ خودش هم توان مهندسی کردن و به نتیجه رساندن زحمات تیم را دارد؛ داستان مهاجمی که تازه اول راه است و امیدوار به اینکه در فهرست ۳۵ نفره تیم ملی برای جام جهانی ۲۰۱۸ جا داشته باشد.


حمید ابراهیمی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرسپولیس چگونه از آتش طارمی گذشت؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..