تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




گواردیولا: من و مورینیو دوقلو هستیم!

یکشنبه آتی جدال سیتی و یونایتد در اولدترافورد، همه چیز در فوتبال جزیره را تحت الشعاع خود قرار داده است.

به گزارش شما نیوز ، دیداری که تمام بالانشین های جدول خواهان پیروزی یونایتد یا توقف دو تیم هستند تا نوار بردهای سیتی پاره شده و هیجان به لیگ برتر بازگردد.

گواردیولا در آستانه این بازی حساس به خبرنگاران گفت:« این یک بازی مهم است؛ اما سرنوشت لیگ را تعیین نمی‌کند. در جاه‌ طلبی برای کسب پیروزی و جام، من و مورینیو دو قلو هستیم و هر دو دنبال کسب جام هستیم. البته آنتونیو کونته هم هست، همین‌طور کلوپ و پوچتینو. من هرگز از سایر مربیان به خاطر سبک بازی تیم‌های‌شان ایراد نمی‌گیرم.

 تنها چیزی که نگرانش هستم این است که همچون هفته‌های قبل کار کنیم. داستان این بازی و بازی‌‌های این‌ چنینی مثل نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با سایر بازی‌ها فرق می‌کند. هدف ما این است که با آسودگی خاطر به اولدترافورد برویم و می‌خواهیم که خوب بازی کنیم، به شیوه‌ای که آن را می‌دانیم. هیچ‌کسی نمی‌تواند نتیجه این بازی را پیش‌بینی کند.

رابطه من و مورینیو با یکدیگر مناسب است. ما هنوز در منچستر با هم روبه‌رو نشده‌ایم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «گواردیولا: من و مورینیو دوقلو هستیم!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..