تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بیرانوند 540 و حسینی 518 دقیقه بدون گل‌خورده

علیرضا بیرانوند با کلین شیت مقابل سپیدرود به رکورد 540 دقیقه بدون گل خورده در لیگ برتر رسید.

به گزارش شما نیوز ، پرسپولیس مقابل سپیدرود ششمین کلین شیت متوالی و نهمین کلین شیت فصل خود را تجربه کرده باشد. بیرانوند از هفته دهم تا پانزدهم به ترتیب مقابل استقلال، سایپا، پدیده، پارس جنوبی جم، ذوب آهن و سپیدرود به میدان رفته و موفق به بسته نگه داشتن دروازه خود شده است. او این فرصت را دارد تا در دیدار عقب افتاده تیمش مقابل صنعت نفت آبادان رکورد 540 دقیقه ای خود را بهبود بخشد.


در مقابل سیدحسین حسینی از دقیقه 22 دربی در هفته دهم تا پایان نیم فصل اول موفق به بسته نگه داشتن دروازه استقلال شده است. او بعد از دربی در برابر نفت تهران، سیاه جامگان، گسترش فولاد، پیکان و سپاهان به میدان رفت و موفق به ثبت کلین شیت شد. این یعنی سنگربان اول آبی پوشان 518 گل نخورده  و 22 دقیقه با بیرانوند فاصله دارد.


جالب است بدانید رکورد بیشترین دقایق بدون گل خورده متوالی متعلق به وحید طالب لو است که در لیگ ششم با 747 دقیقه ثبت شده است. بعد از طالب لو، آرمناک پطروسیان با 704 دقیقه، فرناندو دخسوس با 671 دقیقه، حسنی صفت با 668 دقیقه، حسین آشنا با 653 دقیقه و رحمان احمدی با 627 دقیقه در رده های بعدی قرار دارند.


حالا باید منتظر ماند و دید کورس گلرهای سرخابی به کجا خواهد رسید و کدامیک می توانند به عنوان گل نخورترین دروازه بان لیگ برتر دست یابند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بیرانوند 540 و حسینی 518 دقیقه بدون گل‌خورده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..