تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هاشم زائی: اقدام ترامپ موجب وحدت بیشتر مسلمانان می شود

یک عضو کمیسیون شورا ها و امور داخلی مجلس گفت: اقدام ترامپ برای انتقال سفارت خانه آمریکا به بیت المقدس و تعیین بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی، غیر عقلانی است، افکار عمومی کشور های اسلامی این مسئله را برای وحدت بیشتر در بین مسلمانان دیکته خواهند کرد.

به گزارش شما نیوز ،عبدالرضا هاشم زائی در رابطه با تصمیم ترامپ بیان کرد: ترامپ از زمانی که برای کاندیداطوری ریاست جمهوری آمریکا مطرح شد، تا به امروز حرکاتی که از خود نشان داده است نرمال و عقلانی نیست و این اقدام او نیز با هیچ عقل سلیمی سازگار نیست. اخیرا چند تن از روانشناسان آمریکا نیز اعلام کرده اند که ترامپ سلامت روانی ندارد.

وی در ادامه گفت: موضع گیری های کشورهای اسلامی و اروپایی نسبت به تصمیم ترامپ حاکی از غیر عقلانی بودن آن است. این تصمیم بر روی وحدت ملت ها تاثیر مستقیم دارد. البته بر روی یکسری از رژیم ها که وابسته هستند و قدرتشان را از خارج می گیرند نمی شود در دراز مدت حساب کرد، اما نهایتا افکار عمومی کشورهای اسلامی این مسئله را برای شکل گیری وحدت بیش تر دیکته خواهند کرد.

وی افزود: ما نمی توانیم بر روی دنیای خارج از کشورهای اسلامی و رژیم های وابسته منطقه نیز حساب باز کنیم؛ چراکه حرف هایشان در این زمینه عمدتا شعار است. اما باتوجه به جمعیت میلیاردی مسلمانان شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود؛ چراکه پیدایش این رژیم ریشه حقوقی ندارد و نهایتا این رژیم جعلی و تحمیلی در دراز مدت باقی نخواهد ماند.

 وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند:« انگیزه مقابله با دولت های مسلمان را نداریم، اما در مقابل عوامل آمریکا خواهیم ایستاد.» بیان کرد: ما به دنبال برخورد با کشورهای منطقه و کشورهای بعضا اسلامی نیستیم؛ ولی در مقابل عوامل منطقه ای  خواهیم ایستاد. همان طور که ما در سوریه و عراق در مقابل داعش ایستادیم و اگرما حضور نداشتیم ریشه این دولت خود خواسته که یکی از دلایل وجودش ضربه زدن به اسلام و اسلام هراسی بود، به راحتی خشک نمی شد.

نماینده تهران در ادامه گفت: از رئیس جمهور فرانسه گرفته تا برخی از شخصیت های داخلی خود آمریکا این اقدام را اشتباه دانستند و این اولین دولتی است که برخلاف قطعنامه های سازمان ملل این اقدام را انجام داده است. دولتی که در این سال ها به حساب خودش قصد داشت، بین اعراب اسرائیل نقش میانجی را داشته باشد و صلح برقرار کند. این اقدام از روی بی عقلی انجام شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هاشم زائی: اقدام ترامپ موجب وحدت بیشتر مسلمانان می شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..