تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




معنوی نژاد: فدراسیون جهانی با حضورم در جام باشگاه‌های جهان مخالفت کرد

عبادی پور: فدراسیون جهانی با حضورم در جام باشگاه‌های جهان مخالفت كردمحمد جواد معنوی نژاد در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره  همراهی نکردن تیم بانک سرمایه در مسابقات قهرمانی جام باشگاه‌های جهان، گفت: تصمیم داشتم که این تیم را در مسابقات پیش رو همراهی کنم، اما به دلیل مخالفت فدراسیون جهانی والیبال این موضوع میسر نشد.

وی درباره این موضوع که گفته می‌شد تو و تیمت از باشگاه بانک سرمایه تقاضای پول کردید، گفت: این موضوع را تکذیب می‌کنم. باشگاه با توجه به قراردادی که بسته شده بود، باید اجازه همراهی من با تیم بانک سرمایه را می‌داد. اما موضوع این بود که زمانی که اسامی بازیکنان سرمایه برای حضور در مسابقات رد شده بود، من عضو تیم ورونا ایتالیا بودم و چون بازیکن آزاد نبودم، فدراسیون جهانی با ثبت اسم من در لیست سرمایه مخالفت کرد.

معنوی نژاد خاطر نشان کرد: راهی برای مرتفع کردن این مشکل وجود نداشت، زیرا یک ماه قبل اسامی رد شده بود و من آن موقع در تیم ورونا بودم و تیمم در لیگ بازی داشت و باشگاه نمی‌توانست من را بازیکن آزاد اعلام کند.

بازیکن ملی‌پوش ایران از شرایطش در ایتالیا و تیم ورونا این کشور ابراز رضایت کرد و افزود: خوشبختانه شرایط خوبی در این تیم دارم و در ترکیب تیم بازی می‌کنم. گربیچ مربی خوبی است و به جوانان اعتقاد زیادی دارد. در مجموع تیم جوانی داریم و همه فرصت بازی پیدا می‌کنند.

گفتنی است تیم والیبال بانک سرمایه این روز‌ها در کشور لهستان حضور دارد و قرار است در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان شرکت کند. پیش از این قرار بود که «محمد جواد معنوی نژاد» در این مسابقات به مدت یک هفته تیم بانک سرمایه را همراهی کند که این اتفاق رخ نداد.

انتهای پیام/

معنوی نژاد از دلایل همراهی نکردن بانک سرمایه می‌گوید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «معنوی نژاد: فدراسیون جهانی با حضورم در جام باشگاه‌های جهان مخالفت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..