تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ایکاردی: حضورم در تست پزشکی رئال شایعه است

۶۴۲۸۲۸

۱۳  بازدید

مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان مدعی شد که اخبار اخیر مبنی بر حضور او در تست‌های پزشکی رئال به کلی شایعه است.

ورزش سه: مائورو ایکاردی، مهاجم اینترمیلان مدعی شد که اخبار اخیر مبنی بر حضور او در تست‌های پزشکی رئال به کلی شایعه است.

 نشریات اسپانیا از حضور ایکاردی در تست‌های پزشکی رئال خبر دادند و مدعی شدند که این بازیکن به زودی راهی رئال مادرید خواهد شد. با این حال کاپیتان نراتزوری این موضوع را به کل تکذیب کرد.

ایکاردی: حضورم در تست پزشکی رئال شایعه است

او گفت:" تست پزشکی رئال؟ این ها همه شایعه است. فعلا زمان قطعی صحبت کردن نیست، به علاوه من مسئول هماهنگی این مسائل نیستم و همچنین برای تست پزشکی به جایی نرفته ام. راستش را بخواهید، من در میلان خوشحالم، همه این را می‌دانند. من عاشق این شهرم، گل های زیادی برای تیمم به ثمر رسانده ام و کاپیتان باشگاه بزرگی هستم. این ‌ها برای من اولویت هستند. من به سوالات درباره نقل و انتقالات علاقه ای ندارم بلکه فقط به عملکردم در زمین فکر می‌کنم."




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ایکاردی: حضورم در تست پزشکی رئال شایعه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..