تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان: واضح است که من از رونالدو بهتر بودم

۶۴۲۸۲۳

۱۰۵۷  بازدید

رئال خود را برای بازی حساس مقابل سویا آماده می کند در حالی که غایبان پرشماری دارد.

ورزش سه: حال و هوای این روزهای رئال کاملا آفتابی است. پیروزی بر دورتموند و سپس فتح توپ طلا توسط رونالدو باعث افزایش روحیه در میان کهکشانی ها شده است.

زیدان در مورد توپ طلای رونالدو و شایعات دلخوری این بازیکن از رئال گفت:« رونالدو شایسته توپ طلا بود و معتقدم با همین روند، به افتخارات بیشتری هم دست پیدا خواهد کرد. در تعریف از او حرف کم می آورم. سال ها می گذرد و مثل رونالدو نخواهد آمد. شاید بازیکنی بیاید و 20 سال هم برای رئال بازی کند ولی نمی تواند کارهایی که او انجام داده را تکرار کند.

جدایی او در پایان فصل؟ معتقدم رونالدو تا پایان دوران فوتبالش در رئال خواهد ماند اما همیشه هستند افرادی که شایعاتی در مورد دلخوری و نارضایتی او منتشر کنند. همیشه این بحث و جدل ها وجود دارد که او در رئال خوشحال است یا خیر. رونالدو در بهترین باشگاه دنیا بازی می کند و همین جا بازنشسته خواهد شد.»

زیدان: واضح است که من از رونالدو بهتر بودم

زیدان بهتر بود یا رونالدو:« واضح است که من بهتر از رونالدو بودم(با خنده). البته شما می دانید که نظر من چیست. رونالدو با اختلاف بهتر از من است و دوران فوتبالی فوق العاده ای تا به اینجا داشته است.»

 

رونالدو بهترین بازیکن تاریخ:« به سادگی می توان چنین ادعایی کرد. بله؛ او بهترین بازیکن تاریخ است. آمار و ارقام به تنهایی در مورد او صحبت می کنند.»

 

سویا:« با یک تیم در کلاس چمپیونزلیگ بازی داریم که در جدول هم امتیاز با ماست و این اواخر، نمایش های بسیار خوبی هم داشته است. بازی دشواری خواهد بود. هدف ما ارائه یک بازی خوب و پیروزی است و برای این منظور، به حمایت هواداران بیش از همیشه نیاز داریم.»

زیدان: واضح است که من از رونالدو بهتر بودم

کمبود نفر در خط دفاع:« وایه خو بر خلاف تصورات با ما خواهد بود و فردا می تواند بازی کند ولی واران مصدوم است و غایب خواهد بود. او البته در جام جهانی باشگاه ها حضور خواهد داشت.»

محرومیت کارواخال:« شگفت زده شدم. اصلا اعتقاد ندارم که برابر آپوئل عامدانه کارت گرفته باشد. به این حکم اعتراض خواهیم کرد و امیدوارم یک جلسه محرومیتش پاک شود.»

بیل:« او فقط یک جلسه تمرین کرده و فردا با ما نخواهد بود ولی امیدوارم  به جام جهانی باشگاه ها برسد.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان: واضح است که من از رونالدو بهتر بودم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..