تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




محجبه شدن امل حجازی موفق‎ترین خوانندگان زن دنیای عرب

محجبه شدن امل حجازی موفق‎ترین خوانندگان زن دنیای عرب امل حجازی خواننده زن عرب

امل حجازی، یکی از موفق‎ترین خوانندگان زن دنیای عرب در چند دهه گذشته، امسال با اعلام بازنشستگی و تصمیمش برای ادامه زندگی چون یک زن مسلمان معتقد، میلیون‌ها نفر را در کشورهای عربی شگفت‌زده کرده است.

خانم حجازی نخستین آلبوم خود را در سال ۲۰۰۱ منتشر کرد و یک سال پس از آن با آلبوم جدیدش،زمان، به صدر ستارگان پاپ لبنان پیوست.

او در پایان دهه اول قرن بیست و یکم به یکی از بزرگترین هنرمندان دنیای عرب بدل شد.

وی ماه سپتامبر گذشته با اعلام تصمیمش برای بازنشستگی از دنیای حرفه‌ای موسیقی، میلیون‌ها نفر را شگفت‌زده کرد.

او در فیسبوک نوشته: “پروردگار بالاخره دعای من را اجابت کرد… سال‌ها بود که من میان علاقه عاشقانه‌ام به هنر از یک سو، و ستایش و پرستشم برای نزدیکی به عقاید دینی‌ام، در کشمکش بودم. من این کشمکش درونی را سال‌ها در خودم داشتم تا بالاخره خداوند پاسخ نیایش‌های من را داد.”

این ستاره دنیای پاپ در فیسبوک یک عکس با حجاب از خود منتشر کرده و آن را تصویر اصلی صفحه خود کرده است.

امتیاز دهید






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «محجبه شدن امل حجازی موفق‎ترین خوانندگان زن دنیای عرب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..