تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پرز: نیمار برای بردن توپ طلا باید راهی رئال شود

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شد که شانس نیمار برای بردن توپ طلا در رئال بیشتر خواهد بود.

به گزارش شما نیوز ، ستاره سابق بارسلونا در تابستان با 222 میلیون یورو از این تیم جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. با این حال شایعات حاکی از آن است که او از حضور در پاریس خوشحال نیست و به دنبال پیوستن به تیم دیگری خواهد بود. رئال که پیش از پیوستن نیمار به بارسا نیز به دنبال جذب او بود، حالا بار دیگر در تلاش است که ستاره برزیلی را به خدمت بگیرد و پرز مدعی شد که نیمار شانس بالایی برای بردن توپ طلا در رئال دارد.

 

 

 

او گفت:" رئال باشگاهی است که بازیکنان بزرگ به آن نیاز دارند. همه می‌دانند که من می‌خواستم نیمار را در مقطعی به خدمت بگیرم."

باید دید که در آینده پرز چگونه برای جذب نیمار تلاش خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پرز: نیمار برای بردن توپ طلا باید راهی رئال شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..