تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بزرگترین بانکهای جهان خواستار توقف فروش سهام بیت‌کوین شدند

بانک‌های وال‌استریت به آغاز فروش سهام بیت‌کوین اعتراض کرده‌ و تاکید کرده‌اند که سیستم مالی توان تحمل جهش‌ها و سقوط‌های سنگین قیمت ارز دیجیتال را ندارد.

به گزارش شما نیوز ، به نقل از سی‌ان‌بی‌سی، فایننشال تایمز انگلیس گزارش داده است که روز پنج‌شنبه نامه‌ای از طرف اتحادیه صنعت سهام، که اعضای آن از بزرگترین بانک‌های جهان تشکیل شده‌اند، به کمیسیون تجارت سهام آمریکا ارسال شده است.

گزارش‌ها حاکی است در این نامه به آغاز فروش سهام بیت‌کوین اعتراض شده است و نوشته شده که نباید به بورس‌های شیکاگو، سی‌ام‌ای گروپ و سی‌بوئه گلوبال مارکتز، اجازه داده شود که تحت یک رژیم خود-ارزش‌گذاری، سهام بیت‌کوین را عرضه کنند.

فایننشال تایمز گزارش داد که در پیش‌نویس این نامه که توسط این روزنامه رویت شده است، نوشته شده: قوانین پیشنهاد شده برای تجارت سهام بیت‌کوین با ریسک بالقوه‌ای که در بطن تجارت آن وجود دارد، هم‌خوانی ندارد.

قرار است بورس سی‌بوئه گلوبال مارکتز ار روز یکشنبه فروش سهام بیت‌کوین را آغاز کند و بورس سی‌ام‌ای گروپ  هم ورژن مخصوص به خود را از ۱۷ دسامبر ارائه خواهد کرد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بزرگترین بانکهای جهان خواستار توقف فروش سهام بیت‌کوین شدند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..