تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه در غزه

ساعت 24- ارتش اسرائیل اعلام کرد که دو منطقه را در غزه هدف حملات هوایی و توپخانه‌ای خود قرار داده است.

به گزارش شبکه اسکای نیوز، در بیانیه ارتش رژیم صهیونیستی آمده است: همزمان با حملات توپخانه‌ای به دو منطقه در نوار غزه، جنگنده‌های نیروی هوایی نیز این اهداف را هدف موشک‌های خود قرار دادند. حمله در پاسخ به شلیک چند موشک از این مناطق به سوی اسرائیل بود که یکی از آنها در داخل اسرائیل فرود آمد.

تنش میان رژیم صهیونیستی و مبارزان فلسطینی بعد از تصمیم دونالد ترامپ برای به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت رژیم صهیونیستی بالا گرفته است. روز گذشته نیز درگیری‌های شدیدی میان جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در بیشتر شهرهای کرانه باختری درگرفت که بیش از 100 فلسطینی در آن زخمی شدند.

در پی این تحولات نظامیان رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف به ویژه قدس اشغالی به حالت آماده باش کامل درآمده‌اند و سامانه‌های دفاع موشکی این رژیم نیز در اطراف نوار غزه هشدار آماده باش کامل دریافت کردند.

ایسنا




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمله هوایی رژیم صهیونیستی به دو منطقه در غزه»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..