تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرشید اسماعیلی؛ گل ساز ترین بازیکن استقلال

۶۴۲۷۸۸

۶۷۹  بازدید

هافبک جوان استقلال با پاس گلی که در بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر داد موفق شد نام خود را به عنوان گلسازترین هافبک این تیم در لیگ هفدهم معرفی کند.

ورزش سه: هافبک جوان استقلال با پاس گلی که در بازی با سپاهان در هفته پانزدهم لیگ برتر داد موفق شد نام خود را به عنوان گلسازترین هافبک این تیم در لیگ هفدهم معرفی کند.

 فرشید اسماعیلی در دقیقه 4 بازی با سپاهان پاس گل علی قربانی را از جلوی محوطه جریمه استقلال ارسال کرد و زمینه ساز پیروزی پر گل این تیم شد.

فرشید اسماعیلی پیش از این در بازی با سپیدرود در هفته هشتم لیگ برتر و نفت تهران در هفته یازدهم هم پاس گل داده بود و موفق شد نام خود را به عنوان گلساز ترین مهاجم استقلال معرفی کند.

اسماعیلی در این فصل  2 گل هم در بازی با گسترش فولاد زده و بنابراین موثرترین بازیکن این فصل استقلال در لیگ هفدهم محسوب می شود.

فرشید اسماعیلی با تصمیم وینفرد شفر در بیشتر بازی ها در پست مهاجم بازی می کند و اتفاقا نمایش موفقی در این پست داشته است.

فرشید اسماعیلی؛ گل ساز ترین بازیکن استقلال

عکس: امیرحسین خیرخواه




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرشید اسماعیلی؛ گل ساز ترین بازیکن استقلال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..