تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت/رژیم غذایی برای تقویت چشم/اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می‌شود/یک جایگزین خوب برای قرص‌های خواب

استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت، موجب فشار اضافی به مهره‌های گردن می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حوزه کلینیک در نظر دارد تازه‌ترین دانستنی‌های پزشکی را در اختیار کاربران قرار دهد.

عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت

استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت، موجب فشار اضافی به مهره‌های گردن می‌شود.

عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت/علائم جدی در نوزاد/اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می شود/یک جایگزین خوب برای قرص های خواب

گزینه  غذایی که خانم ها با افزایش سن، باید مصرف کنند

شیر غنی شده با ویتامین دی، همانطور که سن افزایش می یابد، توانایی پوست برای جذب ویتامین دی از طریق نور خورشید کاهش می یابد. همین روند، مشکلات جذب کلسیم و در نهایت ابتلا به پوکی استخوان را تشدید میکند. بسیاری از زنان در سنین پایین به دلیل عدم دریافت کافی نور خورشید و یا عدم نوشیدن شیر کافی، دچار فقرویتامین دی هستند. این در حالی است که نوشیدن حداقل یک فنجان شیر غنی شده با ویتامین دی به تمام زنان توصیه می شود.

علل سکسه های مزمن چیست؟

محققان با بیان اینکه علت دقیق سکسکه مشخص نیست، معتقدند: استرس، هیجان یا مصرف برخی غذاها یا خوراکی‌ها می‌تواند در شروع آن نقش داشته باشد.

فواید سلامت ورزش در آب

هر نوع ورزش آبی می تواند در کاهش استرس و اضطراب مفید باشد. فعالیت در آب می تواند یکی از آرامش بخش‌ترین فعالیت هایی باشد که به کاهش استرس کمک می کند. قرار گرفتن در آب برای بدن و ذهن بسیار آرامش بخش است. در حقیقت، از صدای آب برای مدیتیشن نیز استفاده می شود.

عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت/علائم جدی در نوزاد/اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می شود/یک جایگزین خوب برای قرص های خواب

علائم جدی در نوزاد

یکی از علائم جدی در نوزاد و کودکان نوپا تب است. نوزاد در 3 ماه اول نباید تب کند. اگر دمای بدن فرزند شما 100.4 درجه فارنهایت یا بیشتر بود فوراً به دکتر یا اورژانس مراجعه کنید.

اگر نوزاد شما 3 ماه را رد کرده است می‌توانید یک روز صبر کنید اما اگر تب قطع نشد فوراً به پزشک مراجعه کنید.

تب اگر بیشتر از 24 ساعت طول کشید و علائم سرماخوردگی هم دیده نشد باید بررسی شود.

اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می شود

انتخاب اسم مناسب تاثیر بسزایی در شکل گیری شخصیت افراد دارد؛ به طوری یک رفتارشناس معتقد است انتخاب اسم نامناسب حتی می تواند باعث سرخوردگی، گوشه گیری و انزوای فرد شود.

کاهش ریسک آسم در کودکان با مصرف مغزها

گنجاندن مغز آجیلی و ماهی های چرب در رژیم غذایی کودکان از ریسک ابتلا به بیماری های آلرژیک نظیر آسم و رینیت آلرژیک در آنها تا سن نوجوانی پیشگیری می کند.

عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت/علائم جدی در نوزاد/اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می شود/یک جایگزین خوب برای قرص های خواب

رژیم غذایی برای تقویت چشم ها

فلفل دلمه ای قرمز، حاوی مقادیر زیادی ویتامین C است. این ویتامین برای مویرگ های چشم شما بسیار مفید خواهد بود و خطر ابتلا به آب مروارید را کاهش می دهد.

یک جایگزین خوب برای قرص های خواب

تاثیر عرق بهارنارنج در بی خوابی اذعان کرد: عرق بهارنارنج یک داروی گیاهی با طبیعت گرم است که دارای خواص بیشماری همچون آرام بخشی، کاهش دردهای عصبی و تنظیم ضربان قلب است.عرق بهارنارنج یک قرص خواب طبیعی است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عوارض استفاده مداوم از تلفن همراه و تبلت/رژیم غذایی برای تقویت چشم/اسم نامناسب موجب سرخوردگی افراد می‌شود/یک جایگزین خوب برای قرص‌های خواب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..